Poster: Vaun
Ja, inderdaad..
Sorry :P, maar met de Numark DMX09 heb ik wel faderstart ; of heb je daar niet veel aan?
Poster: Luxx
de rmx40 dsp heeft ook faderstart
de rmx heeft trouwens ook meer functies. zit ook een goede Send/return nog op. ook beatcounters voor de effecten zodat die goed lopen. de PSA ( premiem sound architecture) klinkt ook heel goed. de geluidskwaliteit is lekker. de fader zijn ook heerlijk soepel op de rmx en allemaal zijn ze naar eigen smaak zo scherp als je maar wilt zetten. of juist heel erg lang laten lopen natuurlijk als je dat wilt.
Poster: Twello
Volgensmij is dat PSA gewoon een 1 of andere verkoopstunt en houd het vrij weinig in ofniet?
de Numark heeft wel 24 bit. digitale faders, moet ik dit zien als een voordeel? en natuurlijk 4 effecten meer...
Volgens mij niet, links van het FX displaytje zit zo'n knopje. als je dat naar boven switch heb je de eerste 6 effecten bruikbaar ; naar beneden switchen en je kunt de andere zes effecten gebruiken.. dus volgens mij 12 en bruikbaar voor ieder kanaal (daar heb je zo'n knopje voor )
Poster: Vaunik heb even goed gekeken en het zijn inderdaad 12 apparte effecten en niet zoals ik zei 6 voor je mic en 6 voor andere kanalen. maar, het is geen auto sync, dus je moet zelf de bpm meetikken. anders gaan de effecten niet gelijk met de muziek. bij de rmx gaat dit automatisch. je kan het wel zelf doen maar het gaat ook automatischVolgens mij niet, links van het FX displaytje zit zo'n knopje. als je dat naar boven switch heb je de eerste 6 effecten bruikbaar ; naar beneden switchen en je kunt de andere zes effecten gebruiken.. dus volgens mij 12 en bruikbaar voor ieder kanaal (daar heb je zo'n knopje voor )