Hallo vrienden, Ik heb een probleem en hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen ik heb een 17 inch laptop met dj software erop.Mijn vraag is:zijn hier dj-draagtassen voor?Zoals de UDG-draagtassen weer je nog vinyls en andere zaken kan bijsteken.Ze hebben wel draagtassen voor laptops maar allemaal voor 15inch laptops. Weten jullie soms een oplossing hiervoor of on-line winkels die 17"inch draagtassen verkopen. [edit] verkeerde oproep tot PM gebruik.
What do you think about (UDG)Draagtas voor 17 inch laptop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als het op de site van udg niet bij staat dan hebben ze dat model waarschijnlijk niet. Je kan misschien gewoon merken van rugzakken is afgaan die hebben soms wel soort dj bag's of dergelijke.
Poster: remixer je kunt ook kijken naar koffer/flightcase die zijn mischien wat groter maar meestal wel iets duurder
Dat is hetzelfde advies om iemand die een CDJ wil te laten kijken naar een draaitafel.
This is an old Topic
No new postings for 6.333 days. Post CommentThat would be 211.1 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.