Een Laser Platen Speler (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PERCY    posted on 06-03-2005 11:36

The Laser Turntable

Tijdens het surfen vond ik dit artikel, een ideaal voor zij die zuinig zijn op hun platen. Zelf vind ik de kast alleen wat erg RETRO uitzien zoals die oude video recorders van weleer. ze zoeken nog verkopers om deze ELP aan de man te brengen. kijk maar op de web-site van de ELP Corporation: www.elpj.com

Misschien wel de voorloper van de CDJ's hahahahha

Laser Turntable

Knallen tot ze Vallen
User edit by Lead on 06-03-2005 @ 14:38:18 (2%)
Mod edit by Lead on 25-06-2018 00:01 (2%)

What do you think about Een Laser Platen Speler ??

Vote :   

Estacy    posted on 16-02-2009 20:59
Ach joh, ik reageer ook eens, daar gaat DJR niet aan dood! zulle we het nou maar gewoon vergeten ofzo
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Boyd    posted on 16-02-2009 22:35
Poster: dacuba
Vind je t nou nodig om een topic van 4j oud te kicken voor zo'n idiote reactie? Ach ik ben fora gewend waar je gebanned werd voor een paar van die acties Happy, laughing

Laat me raden waar,

Eigenlijk is de post: "dit ding is wel masterlijk" even zinloos als jouw opmerking: "Waarom kick je een 4 jaar oud topic" netzoals mijn post: Net zo nutteloos!
Sandr    posted on 16-02-2009 22:59
Jongens komop, topic van 4j kicken.. en dan nog voor zo'n domme post..

Uit dit topic:

////www.djresource.eu/Forum/topic/12872/p/1/quote/226284/#reply

haal ik deze quote:

DJADMIN, hier ben je geen admin, hang dus niet de grote jan uit..

Nu wil ik geen moderator spelen, alsjeblieft niet, ik kan niet eens een fatsoenlijke link maken.
Maar hier wilde ik u wel even op wijzen. Een mooi gevalletje van de pot verwijt de ketel....

Om even ontopic te reageren:

Dit zal echt iets zijn voor de diehard vinyl verzamelaar, wel je platen in je grote muurkast kunnen laten staan om ze af en toe nog eens te luisteren, geen slijtage.
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 16-02-2009 @ 23:14:09 (38%)
FML    posted on 16-02-2009 23:05
haha die post heb ik ook gezien! :P , naja als Admin/mod. niet had gewild dat iemand nog hier zou mogen posten zou hij er een slotje opdoen Happy, laughing mischien na  nu :p

Afgezien van dat , heb ik hem nog nooit gezien zon ding. afgrijselijk ding , en dat kost 20000?
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 16-02-2009 @ 23:07:24 (58%)
Lead    posted on 17-02-2009 00:40
Er worden niet altijd slotjes uitgedeeld zodat zinvolle postings in 1 topic bij elkaar blijven.
Een zinvolle posting in dit topic moet zeker gemaakt kunnen worden, wie weet heeft er ooit nog eens iemand iets over te vragen...

... en het enige waar die nu over leest zijn zinloze postings...

graag bij het kicken van een oud topic... (je moet niet voor niets extra kllikken).... even NADENKEN of je posting iets toevoegd/relevants biedt in relatie tot de openingspost.

Bij twijfel : Niet Doen !

Gelieve alleen nog ontopic te reageren, offtopic mag naar mij in PM.
Frustraties zal ik beantwoorden indien nodig Winking my eye
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 09-05-2009 23:54
Voor degene die het interesseren: er zijn er nog duurdere, high-end platenspelers, en zonder naald en cel !!!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 21-05-2009 23:30
Poster: Stefjuuh
Kom, laten we weer een oud topic kicken..

Anyway, is inderdaad wel leuk bedacht!:P Maar, je krijgt nooit een 100% analoog signaal, en dat is nou waar die vinyl-junks zo op geilen!:P

Idd, dat analoog signaal, daar is het voor ons vinyl junks om te doen !!
Dit is niet de duurste platenspeler, hoe ongeloofwaardig het ook klinkt, maar deze is wel bedoeld voor de gefortuneerde high-end liefhebbers, of voor de new adopters
Dolivieira    posted on 01-06-2009 14:00
Ik denk persoonlijk dat ze em wel goedkoper mogen maken. Niemand koop dan zoiets voor die prijs toch,
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 08-08-2009 01:47
Wie Uberhaupt koopt nu zoiets ! Mss inneens de prijs vragen voor een vervang laserkop, want die gaat zen best nogal moeten doen met die stoffige vinyls, je krijgt daarbij wel een vinyl cleaning machine gratis bij. Trouwens vrees ik dat hij niet veel van die oude vinyls gaat kunnen afspelen,.... want als een laser al hapert bij een krasje op een cd, wat gaat dat geven bij een kras op vinyl Cool
TranceXX    posted on 08-08-2009 20:42
Ik wist nog niet eens dat dit toestel bestond, wie haalt het in zijn hoofd om zoiets te maken.Cool
Snaad    posted on 08-08-2009 20:47
Ziet er sowieso al verschrikkelijk lelijk uit. Ik zou em alleen al niet kopen omdat het alle feeling weghaalt met het draaienWOW
Boyd    posted on 08-08-2009 21:30
Ik denk dat dit zeker wel potentie heeft om vinyls mee te digitaliseren.

in iedergeval meer dan met een naald. Maar voor dj gebruik is dit natuurlijk nutteloos gereedschap.
Luxx    posted on 08-08-2009 21:49
Poster: Snaad
Ziet er sowieso al verschrikkelijk lelijk uit. Ik zou em alleen al niet kopen omdat het alle feeling weghaalt met het draaienWOW

wat heeft feeling tijdens draaien ermee te maken? dit is duidelijk voor afspelen... niet voor DJ'ing.
ik denk dat de gemiddelde MTV Cribs deelnemer deze zo in huis haald:P
www.mothermusic.nl
Tekhead    posted on 09-08-2009 03:20
er zullen er wel zijn die dit kopen, soms enkel maar om iets te hebben wat anderen niet hebben, so let it be

This is an old Topic

No new postings for 5.702 days.
 Post CommentThat would be 190.1 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 7 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 4.095
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.045