beginnende dj set gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

blommethomas    posted on 10-08-2007 14:00
Hallo,

ik ben 17 jaar oud en sinds ongeveer een jaar ben ik bezig met het aanleggen van een eigen muziekcollectie om muziek te kunnen spelen op
feestjes met vrienden(maximaal 100 man ofzo).   Tot nu toe gebruikten we daar een gekraakte versie van een dj programma, een laptop
en geleende apparatuur voor.  Maar nu zou ik mijn hobby wat willen uitbreiden en wat professioneler leren mixen.  Ik zou daarvoor een
dubbele cd speler willen kopen of een systeem die 2 cd spelers en een mixer in 1 biedt.

Mijn budget is maximaal 400 euro.

Tot nu toe leek de koolsound cds 220 wat ik nodig had maar mijn probleem is een beetje dat het merk onbekend is en ik dus niet zeker weet
of het degelijk genoeg is.

Een numark cd mix 2 of cdn 88 ofzo leek me ook wel wat maar die vind je nergens in belgie of nederland aan goedkope prijzen(in groot-brittanie
wel :s)

ik zou graag zeker de volgende functies hebben: speelt mp3, mogelijkheid tot loops, ...
andere nuttige functies die ik zeker zou kunnen gebruiken mag je altijd aanbevelen

tweedehands of nieuw maakt mij niet zoveel uit

thomas  

What do you think about beginnende dj set gezocht ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 11-08-2007 16:27

beste thomas,

misschien is de numark cd mix 2 iets.
hij kost wel rond de 400 eu. alleen dat is wel 2 cd spelers en mixer in 1.
weet niet of je zoiets bedoelt. maar alvast een optie.

Music made me who i am
Bart_    posted on 11-08-2007 17:20

Ik heb hier nog een dubbele cd speler en mengpaneel staan met flightcase en racklampje. Voor €505 mag je het komen ophalen, zonder flightcase is het €450. Zie mijn advertentie voor foto's. Helaas kan de dubbele cd speler geen MP3's afspelen. Maar je kan ook gewoon je mp3 speler of dergelijk aan het mengpaneel aansluiten (gaat hier over: Dap 1000D MK2 (met 2x effecten) + JB Beat 6 MK2 + Dap Racklampje 1HE + Dap DJC-05 8HE flightcase)

stevew    posted on 11-08-2007 23:20
Ik denk dat je het beste eens gaat uitkijken naar JB-systems materiaal blommethomas. Dat is zeer prijsvriendelijk materiaal en het is een goede beginnersset. Er zijn veel mensen die met jb beginnen.

This is an old Topic

No new postings for 6.526 days.
 Post CommentThat would be 217.5 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

39 Users online: 12 Guests (27 Unknown)
Pages generated today : 15.490
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.994.024