Geldt dit dan ook voor de dn-hs5500 en de dn-s1200?
Poster: DENON-DJ-Benelux
Beste Skyline,
We verwachten zeer binnenkort een update van Native Instruments voor de DN-HC4500 in combinatie met TRAKTOR 3. Onder andere zal dan tekstweergave in het display ook gaan werken.
Gr,
Wouter
DENON DJ Benelux
Poster: Bambilaner
Zou die man ook gelezen hebben dat bijna iedereen hier Denon lelijk vindt?
Poster: skyline643
Weer zo een nuttelloze opmerking om het aantal posts op te krikken. Iedereen heeft een eigen mening en iedereen heeft een andere voorkeur qua dj gear en maar goed ook, anders was het saai op deze wereld.
Poster: skyline643
Nop, de cd-spelers gebruiken de uitgangen op de BU-4500. Traktor bijvoorbeeld gebruikt dan de uitgangen van je HC-4500. Bovendien kan je ze door elkaar gaan aansturen en gaan switchen zodner dat de muziek stopt. heel erg handig vind ik
Poster: DJKIWI
Skyline643, bedankt voor je reactie, maar ik begrijp je antwoord niet helemaal.
Wat ik bedoel te zeggen is: voor de controller heb ik 2 kanalen nodig op m'n mengpaneel als ik de controller gruik met een programma op een laptop.
Als ik de BU-4500 als extra gebruik, heb ik dan de uitgangen op de BU-4500 nodig (dus kanaal 3 en 4 op de mengtafel) of gaat bij het switchen van midi naar BU het audio-signaal van de BU door de controller?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.