Poster: BryanB
Ik koop er liever tig cdj 1000 mk3s voor
op de bank zetten , en leven van mijn renten :P
nadat ik een heel eiland heb gekocht...
Poster: BryanB
En een te vette club opzetten! (van goud?) En een supergroot huis bouwen. Dikke motor- en wagenpark.
Grote studio. Veel vrouwen. Veel (en grote) toiletten. Zwembad. Bioscoop. Supersnel internet. Reserver Technics hp's. DJM 700 en 800(s). Pioneer Mk3's. 1210's. 324 Krk 6 monitoren. Bureaustoel met 8 wielen. Tandem. Schommel. Gradenboog. Heel veel printpapier. Schoonmaakster. Tennissokken. Bed. Wicky de Viking op DVD. Behang met race-auto's. Colgate tandpasta. Vaatdoekjes. Robijn. Gastoptreden van Jiskefet.
Wie wil er dan bij mij komen spelen? Ik heb ook Lego!
Poster: Luxx
whats up met die nieuwe google adds op de site trouwens. mega grote plaatjes en filmpjes zie ik nu op de site staan. vind het irritant:p
Poster: Dj-RK
Dan moet je ff wat doneren
ben je daar ook weer van af
Poster: stevew
Idd...die cameramannen en crew zullen geen kinderen zijn denk ik. Dus dat verhaaltje mogen ze ook rechtzetten. Maar ja, reclame is reclame voor vtm hé
Poster: Luxx
een kokusnoot. goed genoeg?
Poster: Dj-RK
Ff kijken een cocosnoot kost al snel 5 euro overlaten vliegen uit een goed land 60 euro ja denk 't wel
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.