Poster: tairip
1: Altijd 1 oorschelp
Poster: Bastian
meestal tijdens het draaien in een discotheek met een een oor die luisterd naar de speakers en de ander die luisterd naar de hp
Poster: djmamo
off topic: en dat voor iemand van 14 jaar welke discotheek?
Ik heb eens in re-vival in bergen op zoom gestaan en sta regelmatig in de herberg (niet echt een discotheek maar wel een groot feestcafé ) waar het geluid ook aardig luid staat
Ik heb eens in re-vival in bergen op zoom gestaan en sta regelmatig in de herberg (niet echt een discotheek maar wel een groot feestcafé ) waar het geluid ook aardig luid staat
Poster: Vibemaster-D
re-vival daar kom ik ook wel eens. Lol
en waar is de herberg? ook in bergen op zoom
Van re-vival heb ik geen foto, wel de flyer Klik
Mijn dj naam is Baiso.
Overigens heb ik wel een foto van de herberg waar ik ook maandelijks draai, kijk even op me profiel plaatje bij partyflock (heb een reactie op je actiefoto gegeven)
En ik zeg er even bij, ik verzin hier niks en vertel geen onzin want zo ben ik helemaal niet, ik heb gewoon connectie's
Poster: Renzis
ik snap nie dat je dat lekker vind, althans om te beatmatchen, om ceu point te vinden prima, doe ik ook met 1 schelp maar beatmatchen lukt me echt nie met 1 schelp, hoe doe je dat dan?
Poster: Renzis
ja dat snap ik.... ma hoe doe je dat beatmixen dan bedoelde ik te vrage, maar das btje gekke vraag natuulk, ma je moet je opeens op 2 geluidsbronne volledig richte terwijl de een aan je oor zit en de ander (paar) meter verderop.
anyway laatma gekke vraag
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.