Poster: RawData
..Aangezien het de meest voorkomende club mixer is die er op t moment is..
Poster: Luxx
xtc nog nooit gezien in clubs dus ik denk dat we in totaal andere werelden leven. de grotere dateq's komen wel eens voor in kroegen maar het is vooral toch echt djm's
Poster: djmamo
in grote discotheken staat eerder een dateq apollo dan een djm.
moet wel zeggen dat de djm 1000 zijn opmars ook aan het maken is, maar over het algemeen worden er in vaste installaties en drive-ins toch voor meerdere kanalen gekozen en dan kom je toch snel bij de apollo.
want die is hufterproof, kan niet veel aan kapot en er komt erg mooi geluid uit
Poster: LaMalediction
bij ons in leiden staat die der al heel lang niet meer in de discotheek
wij hebben alles van technics
van versterkers tot naalden
Poster: djmamowe hebben nog geen foto's van de set,
dan wil ik wel eens een foto zien.
ik weet alleen dat technics home amps heeft gemaakt, en niet voor discotheken correct me if i'm wrong.
naalden zullen ongetwijfeld dan stanton 500 naalden zijn (standaart) want technics maakt geen naalden.
dit word als sinds jaar en dag uitbesteed aan stanton
we hebben nog geen foto's van de set,
maar miss kan ik wat regelen
we hebben nog geen foto's van de set,
maar miss kan ik wat regelen
Poster: Renzis
@sjefkuh, je kan op de meeste mixer de crossfader tog nie uit zetten, als je hem niet nodi hebt laat je hem gewoon in het midden staan.
wil em nou wel een keer probere:D binnekort maar is testen bij de plaatselijke shop
Poster: djmamo
dan wil ik wel eens een foto zien.
ik weet alleen dat technics home amps heeft gemaakt, en niet voor discotheken correct me if i'm wrong.
naalden zullen ongetwijfeld dan stanton 500 naalden zijn (standaart) want technics maakt geen naalden.
dit word als sinds jaar en dag uitbesteed aan stanton
EPCU1200 | NewFlag('','../images04/products/new.gif'); | |||
Technics DJ Turntable Cartridge |
|
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.