Behringer DFX 69 Tweakalizer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steve-O    posted on 03-08-2007 00:54
heyey,

ik draai nu best wel een flinke tijd , ook in discotheken en nu wilde ik een effectenbak los kopen. Nu vind ik de pioneer efx gewoonweg te duur voor wat je ervoor krijgt en nu kwam ik de Behringer DFX 69 Tweakalizer tegen. En ik lees wel wat rencensies maar wil graag wat ervaringen van jullie horen...werkt hij lekker? Zijn het 3 effecten of kan je een beetje afwisselen? Dit kan ik namelijk nergens concreet vinden......

thnx alvast,

Steve-O

What do you think about Behringer DFX 69 Tweakalizer ??

Vote :   

Vaun    posted on 03-08-2007 00:58
Het zijn meer dan drie effecten, check anders youtube is op de trefwoorden ; dfx69, tweakalizer en tweakaliser. Daar vind je ook demo's van andere dfx69 gebruikers!
Hansje    posted on 03-08-2007 09:16
Ik heb de tweakalizer zelf ook, maar gebruik hem de laatste tijd niet echt veel meer.
Het is een leuk apparaatje voor dat geld, om thuis gewoon af en toe wat met effecten te willen doen.
De flanger en filter zijn vooral de leuke effecten op het apparaat die het goed doen en de delay werkt redelijk, mits je hem goed afstelt.
De sampler gebruik ik eigenlijk helemaal niet, omdat ik loopjes op mijn cdj800's kan maken.
User edit by Hansje on 03-08-2007 @ 09:17:10 (29%)
Steve-O    posted on 03-08-2007 11:15
Poster: Hansje
Ik heb de tweakalizer zelf ook, maar gebruik hem de laatste tijd niet echt veel meer.
Het is een leuk apparaatje voor dat geld, om thuis gewoon af en toe wat met effecten te willen doen.

ja daar wil ik em ook voor kopenWinking my eye Beetje thuis kloten ermee vandaar dat ik de pioneer zonde van mn geld vind.....
Hansje    posted on 03-08-2007 11:33
Poster: Steve-O

ja daar wil ik em ook voor kopenWinking my eye Beetje thuis kloten ermee vandaar dat ik de pioneer zonde van mn geld vind.....

Inderdaad, dat was ook mijn reden.
Heb wel zitten denken over een pioneer efx 500 of 1000, maar vind het voor thuis gewoon te prijzig

This is an old Topic

No new postings for 6.279 days.
 Post CommentThat would be 209.3 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

63 Users online: 8 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 10.450
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.970.680