Ik vermoedde het al eerder maar heb het nu vast gesteld: Op de DJM-600 kun je via PFL op effect het output signaal horen( dus zoals het zou klinken als je het effect in zou schakelen), op de DJM-800 geldt dit niet voor alle effecten Goed Voorbeeld is de echo. Op de 800 hoor je niet wat het effect doet via PFL , op de 600 wel
Waarom deze beperking op de 800
Gewoon iets wat ik me afvroeg.. Of kan ik het wel horen via andere weg
User edit by Eduardooo on 31-07-2007 @ 17:56:25 (3%)
What do you think about PFL effecten DJm-800 vs DJm-600 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
het is toch logisch dat het voor delay en echo zo moet. want je hoort het herhaalde/vertraagde geluid door je PFL effect. dus het origineel moet je op de Master horen
als je enkel de cue effect knop en je cue kanaal knop indrukt en je draait de effectknop open, dan hoor je elk effect door je headphone, behalve de echo..
zou dit een bug zijn?
www.nikan.be
This is an old Topic
No new postings for 6.435 days. Post CommentThat would be 214.5 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.