Audio Recording, kan het niet meer eenvoudig
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ital    posted on 29-07-2007 21:18
Simpele vraag: dj set opnemen met een druk op de knop en afspelen met een druk op de knop (wel de mogelijkheid om als MP3 op te slaan).

Het lijkt niet mogelijk zonder een PC aan de line out van het mengpaneel te hangen of te grijpen naar oude techniek (Mini disc e.d.). Hoe doen jullie dit?! Is er simpele en betaalbare recording hardware te koop (geen PC maar bij voorkeur wel met harddisk).

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Alvast bedankt,

Ital

What do you think about Audio Recording, kan het niet meer eenvoudig ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 29-07-2007 21:26
Ik kon dit met mijn MP3 speler..

Er zijn ook gewoon goedkopen opname apperatuur kijk eens in de winkel of op ineternet
Wout-r    posted on 29-07-2007 23:21
Ik gebruik voor het opnemen van setjes een iKey. Je neemt op op je mp3-speler (of HD oid) en je kunt het opslaan als mp3 of wave bestand. Als je het op je mp3-speler opneemt, kun je het ook meteen terug luisteren.
dennisdekoning    posted on 30-07-2007 12:16
Poster: Wout-r
Ik gebruik voor het opnemen van setjes een iKey. Je neemt op op je mp3-speler (of HD oid) en je kunt het opslaan als mp3 of wave bestand. Als je het op je mp3-speler opneemt, kun je het ook meteen terug luisteren.

Waar heb je de iKey gekocht? Ben namelijk ook geinteresseerd. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag.

Gr. Dennis
Wout-r    posted on 30-07-2007 12:23
Poster: dennisdekoning

Waar heb je de iKey gekocht? Ben namelijk ook geinteresseerd. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag.

Gr. Dennis

Ik heb hem bij Spincity in Nijmegen gekocht, en ik heb er 150 euro voor betaald.. (Iets afgedongen dus Winking my eye)
sjefkuh    posted on 30-07-2007 12:31
Er zijn ook verschillende mp3 spelers die dit kunnen. Zoek maar eens naar de Zen V.
dennisdekoning    posted on 30-07-2007 12:40
Nijmegen is niet zo ver bij mij vandaan, kan ik wel effe gaan kijken. Hoe vind jij hem werken??
Wout-r    posted on 30-07-2007 12:50
Poster: dennisdekoning
Nijmegen is niet zo ver bij mij vandaan, kan ik wel effe gaan kijken. Hoe vind jij hem werken??

Heerlijk :D Ik sluit mn mp3 speler aan (gewoon usb) ik zet hem aan, ik selecteer hoe ik het wil opnemen, en ik druk op rec Happy, laughing Er zitten maar 2 knoppen op dus helemaal niet lastig!
Ital    posted on 01-08-2007 15:12
Gevonden!

http://www.roland.com/products/en/MICRO_BR/index.html

Sublieme geluidskwaliteit en betaalbaar (EUR 200,00). Daarnaast ook te gebruiken als MP3 speler.

This is an old Topic

No new postings for 6.260 days.
 Post CommentThat would be 208.7 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 6 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 3.053
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.066.632