Poster: Vibemaster-D
thx.
ik denk dat ik voor de software traktor neem omdat dit de meest recente software is.
traktor 3 is de opvolger van FS of wat er op lijkt.
http://www.native-instruments.com/index.php?id=ak1dj
deze hardware controller voor 279 euro. met software (weet niet of de software de goede is)
voor 279 euro vind ik niet duur. FS kost nog steeds rond de 750 euro.
andere adviezen zijn welkom
Ik denk de hardwarecontroler die jij voorhebt de audio kontrol 1 is daar kun je
geen draaitafels met een timecoded vinyl op aansluiten(omdat die geen 2 ingangen heeft).
Dat kan alleen met de audio 8 dj die je bij het traktor scratch pakket zit deze kost iets rond de 500 euro,
maar bij dat pakket zitten ook timecoded cd's dus hoef je niet eens draaitafels aan te schaffen gewoon met de cd's doen.
Er zit ook een midi ingang op dus kun je de effecten van traktor schratch besturen door de djm 800
linkMet de hardware controler die jij voorhebt de audio kontrol 1 zou het ook gaan maar dan moet je alles doen op de computer zelf; pitchen, cue'n,enzo want eigenlijk is dat gewoon een geluidskaart met 2 uitgangen
Hier is een
link met de mogelijke
dj setups die je met de audio kontrol 1 kunt maken (en zoals je ziet kun je er dus geen timecoded vinyls of cd's op aansluiten), dit apparaat kan ook gebruikt worden door guitaristen enzo.
Dus zou ik zeker voor de audio 8 dj in het traktor scratch pakket gaan want deze is specifiek gemaakt voor dj gebruik en kan gebruikt worden in combinatie met timecoded cd's en vinyls.