Hoi
Ik verkoop mijn dubbele cd-speler McCrypt DJ-1000 (OEM-product, zelfde als JB Systems CD-700 maar dan in zilver en met blauwe displays) wegens aankoop van een Denon DN-D4500.
De cd-speler is in perfecte staat (als nieuw), heeft mijn kamer nooit verlaten, en de controller werd altijd afgedekt tegen stof.
Enkele van de belangrijkste functies:
- instant start
- naadloze loop met reloop en stutter
- mogelijkheid om 10 cue-punten op te slaan en op te roepen
- relay play
- groot display (controller = 3U)
- scrollwiel om te zoeken doorheen een nummer
- pitchbereik van +/- 12%
Mijn platendraaier is een direct-drive, gelijk aan de JB Systems T2, maar dan van het merk Jaytec. Het is een goede instapper met functies zoals:
- 33/45 toeren
- pitch +/-8%
- motor off functie (= brake effect)
- reverse play
- 2 start/stop buttons
- s-arm
Er zitten nieuwe (bekende sony) loopwerkjes in beide drives + het toestel is nagezien (hoewel dit niet echt nodig was). De cd-speler is dus als nieuw en kan er terug enkele jaren tegen. Ideale instapper voor een beginnende dj. Ikzelf ben er altijd heel tevreden over geweest (hoewel ik in het begin twijfelde tussen deze en een Numark CDN 22). Alles wordt geleverd met kabels, handleidingen, slipmat, naald, ...
Foto's alsook de advertentie van beide zijn te vinden op:
http://www.2dehands.be/dj-platendraaier-dubbele-cd-speler-24355328.html?per=100Toestellen kunnen uiteraard apart weg. Platendraaier voor +/-100 euro, cd-speler voor +/-250 euro. Volgens mij realistische prijzen aangezien beide toestellen in nieuwstaat zijn en ik aan de cd-speler toch 60 euro kosten heb gehad.