[TK] Dubbele cd-speler en platendraaier
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

skyline643    posted on 21-07-2007 19:47
Hoi

Ik verkoop mijn dubbele cd-speler McCrypt DJ-1000 (OEM-product, zelfde als JB Systems CD-700 maar dan in zilver en met blauwe displays) wegens aankoop van een Denon DN-D4500.
De cd-speler is in perfecte staat (als nieuw), heeft mijn kamer nooit verlaten, en de controller werd altijd afgedekt tegen stof.

Enkele van de belangrijkste functies:
- instant start
- naadloze loop met reloop en stutter
- mogelijkheid om 10 cue-punten op te slaan en op te roepen
- relay play
- groot display (controller = 3U)
- scrollwiel om te zoeken doorheen een nummer
- pitchbereik van +/- 12%

Mijn platendraaier is een direct-drive, gelijk aan de JB Systems T2, maar dan van het merk Jaytec. Het is een goede instapper met functies zoals:
- 33/45 toeren
- pitch +/-8%
- motor off functie (= brake effect)
- reverse play
- 2 start/stop buttons
- s-arm

Er zitten nieuwe (bekende sony) loopwerkjes in beide drives + het toestel is nagezien (hoewel dit niet echt nodig was). De cd-speler is dus als nieuw en kan er terug enkele jaren tegen. Ideale instapper voor een beginnende dj. Ikzelf ben er altijd heel tevreden over geweest (hoewel ik in het begin twijfelde tussen deze en een Numark CDN 22). Alles wordt geleverd met kabels, handleidingen, slipmat, naald, ...

Foto's alsook de advertentie van beide zijn te vinden op:
http://www.2dehands.be/dj-platendraaier-dubbele-cd-speler-24355328.html?per=100

Toestellen kunnen uiteraard apart weg. Platendraaier voor +/-100 euro, cd-speler voor +/-250 euro. Volgens mij realistische prijzen aangezien beide toestellen in nieuwstaat zijn en ik aan de cd-speler toch 60 euro kosten heb gehad.

What do you think about [TK] Dubbele cd-speler en platendraaier ??

Vote :   

skyline643    posted on 23-07-2007 19:30
Op 2dehands.be is een bod van 200 euro geplaatst bij de cd-speler Happy, laughing
Renzis    posted on 23-07-2007 20:19
bof jij ffWinking my eye
skyline643    posted on 24-07-2007 19:30
Het staat er al een tijdje op op 2dehands. Veel bekeken, 1 bod, maar geen enkele persoon die reageert of het wil komen testen... En ik heb het geld nodig om een nieuwe dubbele cd-speler te kopen.
skyline643    posted on 15-08-2007 10:48
Ok, een prijsverlaging dan maar.

Cd-speler voor 200 euro
Platenspeler voor 75 euro

Volgens mij zeer mooie prijzen voor dj gear die eruitziet en werkt als nieuw. Indien je een ander prijsvoorstel hebt, laat het me dan weten. We kunnen misschien over de prijs onderhandelen. het belangrijkste is dat het hier de deur uitgaat, want het staat in de weg!
JasperVC    posted on 11-10-2007 21:55
€50 voor je platendraaier.

En heb je ook een paar platen?

Vertsuur je je platendraaier?

More info please :p

This is an old Topic

No new postings for 6.486 days.
 Post CommentThat would be 216.2 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

31 Users online: 19 Guests (12 Unknown)
Pages generated today : 7.434
Most visitors online this month : 390
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.533.936