ik draai zelf met 2 gmini xl500 tafels aleen heb een klein probleempje 1 van mijn 2 tafels als ik daar een plaat op draai dan gaat hij heel iritand sissen bij hoge tonen 1maar als ik een andere naald erop zet is he nog steed zo draai ik de plaat op de andere tt dan is het weg (ongeacht welke naald ik gebruik)
weet iemand waar dit probleem nog meer aan zou kunnen liggen ? aan mijn naalden licht het dus niet( de ene amper een maand oud en de andere amper een week)
mvg dj midnight
Ps De naalden die ik gebruik zijn 2 x Tonar Banana Naald ( de concordor versie)
What do you think about probleem (bij TT) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je ook kanalen van de draaitafels gewisseld? Gewoon om zeker te zijn dat het niet aan de mixer ligt?
Tic Toc
This is an old Topic
No new postings for 6.306 days. Post CommentThat would be 210.2 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.