[Gear] Stanton c304
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Is dit een goede deal?

-Ja
-Nee
-Geen mening

Voting is only possible for our Members
MD    posted on 09-07-2007 17:04
Hallo allemaal!
Ik kan een stanton c304 kopen voor 200 euro. Nou vroeg ik me af of dit een normale prijs is voor dit apparaat? Ik heb op new-line en andere webshops deze speler niet meer kunden vinden, dus ik weet niet wat de winkelwaarde is.
En dan is mijn tweede vraag, is het verschil met de c314 groot? Ik heb gehoort dat het verschil alleen is dat de c314 mp3tjes kan afspelen en de c304 niet. Maar dat maakt voor mij niets uit aangezien ik alles brand als audio cd.

Met vriendelijke groeten,
MD

Ps: Ik heb de zoekfunctie geprobeerd alleen kreeg ik telkens een error:
Query Failed
SELECT * from Forum_topics WHERE (message REGEXP 'c304') and (message REGEXP '')
1139: Got error 'empty (sub)expression' from regexp

What do you think about [Gear] Stanton c304 ??

Vote :   

jannickv    posted on 09-07-2007 17:16
Poster: MD

Ps: Ik heb de zoekfunctie geprobeerd alleen kreeg ik telkens een error:
Query Failed
SELECT * from Forum_topics WHERE (message REGEXP 'c304') and (message REGEXP '')
1139: Got error 'empty (sub)expression' from regexp

hier melden
Winston    posted on 09-07-2007 19:37
De prijs: Min of meer goed. De C.304 vind je niet meer vanwege de C.314, en deze kost 400 euro ongeveer hetzelfde als de C.304 ervoor.

Er zijn iets meer verschillen dan alleen mp3. De loop out kun je nu ook editen. Dit vindt ik het belangrijkste.

Fabrieks updates via downloads is ook mogelijk. Recent nog was er een update i.v.m. mp3.

De sample trigger buttons werken iets anders, zodat de bediening iets vergemakkelijkt is. Het display is nu super scherp (echt oogverblindend, zonnebril noodzakelijk). De filter kun je nu ook met het jog besturen. De sensitiviteit bij het aanraken van het jog kun je aanpassen. Je hebt nu ook cd text.

Nog wat kleine dingen die niet het noemen waard zijn.
Tic Toc
MD    posted on 09-07-2007 19:44
De prijs was wel 200 euro exclusief BTW.
Dus eigenlijk zou het neerkomen op 250 euro.
Hij is enkel gebruikt in de winkel voor demo doeleinden.

Ps: Bedankt voor de reactie!
User edit by MD on 09-07-2007 @ 19:49:08 (30%)
Winston    posted on 09-07-2007 19:45
Ik weet zeker dat de C.304 nieuw tenminste 300 euro kostte.
Tic Toc
Winston    posted on 09-07-2007 19:49
Er waren wel korting acties vlak voor de komst van de C.314. En misschien is het een jaar lang of langer als demo model gebruikt.

En zal je hem nemen? En waarom niet 2 cd players i.p.v. 1 player.

Tic Toc
MD    posted on 09-07-2007 19:55
Ik denk wel dat ik hem ga nemen. Weet er iemand nog hoeveel deze spelers gekost hebben bij new-line? Er was eens een actie daar...

Ik ga maar 1 speler kopen omdat dit maar tijdelijk is.
Ik heb al een numark icdx.
Winston    posted on 09-07-2007 20:01
Wow. Je zou eens een review moeten schrijven over de iCDX. Ik denk niet dat er veel zien die dat hebben. Ik zou het wel waarderen.

Als er voldoende (zeg 4) mensen zijn die interesse hebben in een review van de C.314 schrijf ik eentje.

Ik weet vrij zeker dat de Stanton C.304 399 euro kostte en de C.303 299 euro, geen actie prijs.
Tic Toc
MD    posted on 09-07-2007 20:16
Het wordt moeilijk om een review te schrijven aangezien mijn numark meer in de fabriek zit dan thuis...
Je kan helemaal geen iPod aansluiten. Ik kreeg constant errors.
Dan had ik hem binnen gedaan en zeiden ze dat alles gemaakt was en dat ze hem hadden getest.  Tuurlijk.... kwam ik thuis en werkte de ipod nog steeds niet. Er was wel al een vooruitgang. Een aantal problemen waren opgelost. En nu is hij dus weeral een maand binnen...
Over de service van Numark ben ik niet zo positief.

Ik had die speler speciaal gekocht om met iPods te kunnen werken. Anders had ik een pioneer cdj 1000mk3 gekocht. Dus wil ik ook dat ik er een iPod kan op aansluiten!

Winston    posted on 10-07-2007 13:07
Iets redelijk belangrijk op de C.314 wat ik was vergeten is de Cue/loop point memory. Zelf had ik liever een super fast search zoals bij de Pioneers of tenminste een quick jump zoals bij de denons.

Wel jammer van de Numark. Ik hoop dat alles goed komt.
Tic Toc
maxximo    posted on 13-07-2007 15:12
Ik ben opzig ook wel geintresseerd in een review over die icdx

This is an old Topic

No new postings for 6.423 days.
 Post CommentThat would be 214.1 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 29 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 10.482
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.497