Poster: A-flextechnics zijn onverwoestbaar, en blijven hun waarde behouden, vandaar dat zelf 2e hands technics nog relatief duur zijn.
En ik vind de prijs ook erg prijzig voor 2de hands technics!!
Poster: Samm
iemand misschien geinterseerd voor 2 synq's
quote: |
Poster: fettibamba Ik ken een winkel in genk die de technics in promo hebben voor 500 euro maar dan wel nieuw dus niet echt een goede deal om die technics 2 dehands te kopen voor de zelfde prijs als je ze nieuw kan krijgen de winkel waar ik het over heb is uitgeroepen tot de beste pioneer pro+ dealer in belgie en 5 de in europa mischien helpt dit u wat omdat ik de naam van de winkel hier niet mag zeggen (hij staat dus ook bij de lijst van de pioneer pro+ dealer op www.pioneer.be normaal moet je nu toch weten welke winkel het is) |
Poster: TheMole
quote: ligt die winkel in genk
Poster: fettibamba
Ik ken een winkel in genk die de technics in promo hebben voor 500 euro maar dan wel nieuw dus niet echt een goede deal om die technics 2 dehands te kopen voor de zelfde prijs als je ze nieuw kan krijgen
de winkel waar ik het over heb is uitgeroepen tot de beste pioneer pro+ dealer in belgie en 5 de in europa mischien helpt dit u wat omdat ik de naam van de winkel hier niet mag zeggen (hij staat dus ook bij de lijst van de pioneer pro+ dealer op www.pioneer.be normaal moet je nu toch weten welke winkel het is)
Poster: Kand
De motor van die synq's is echt niet sterker dan technics...
Het zou ongeveer dezelfde moeten zijn.
grtzz DJ K&
Poster: fettibamba
ik mischien wel maar dan wel in maar 1
ik bied 180 euro
Poster: Samm
De synq's zijn dit weekend waarschijnlijk verkocht en dan bestel ik mijn technics gewoon omdat ik vind dat ze beter draaien (eigen mening)
Sam