Poster: Mforge
hoho heftige reacties, zoals ik al zei ik probeer niemand af te vallen, maar anyway,
als iemand liever synqs koopt vanwege de specs prima, is dat je eigen keuze, mocht je hem ook lekkerder vinden werken ook prima, maar toch al die extra specs en zwaardere motor zijn niet nodig, een sl doet ze werk perfect en wat zeggen ze ook al weer over het wiel opnieuw uitvinden? never change a winning team zou ik zeggen, alleen de xtra pitch is vet, maarja dat heb ik ook op de m5g.
en over het feit dat die synqs misschien in een paar clubjes staan tsja, dat zal dan wel, en als die dj's erop draaien, zal er waarschijnlijk weinig andere keus geweest zijn.
en trouwens tiesto doet praktisch alles met cd, dus tiesto met citronics, tsja wat zullen we daar van zeggen.
Anyway tis iedereen ze eigen keuze, maar ik snap volkomen waarom iemand technics wil, en zou dat zelf ook altijd willen.
hoho heftige reacties, zoals ik al zei ik probeer niemand af te vallen, maar anyway,
als iemand liever synqs koopt vanwege de specs prima, is dat je eigen keuze, mocht je hem ook lekkerder vinden werken ook prima, maar toch al die extra specs en zwaardere motor zijn niet nodig,
een sl doet ze werk perfect en wat zeggen ze ook al weer over het wiel opnieuw uitvinden? never change a winning team zou ik zeggen, alleen de xtra pitch is vet, maarja dat heb ik ook op de m5g.
en over het feit dat die synqs misschien in een paar clubjes staan tsja, dat zal dan wel, en als die dj's erop draaien, zal er waarschijnlijk weinig andere keus geweest zijn
en trouwens tiesto doet praktisch alles met cd, dus tiesto met citronics, tsja wat zullen we daar van zeggen.
Anyway tis iedereen ze eigen keuze, maar ik snap volkomen waarom iemand technics wil, en zou dat zelf ook altijd willen.
En wat jij zegt over een mixer vind ik heel wat anders, omdat dat daadwerkelijk wat toevoegt ten opzichte van xtra's op tt's
En de djm was een bestseller omdat het een industry standard was dus dat was zeg maar het wiel toen. Pioneer heeft met de djm 800 nou niet echt veel veranderd qua functies en lay out en waarom niet denk je?
dat er qua geluid dingen zijn veranderd was onvermijdelijk, maar voor de rest is het nog steeds grof gezegd een opgefokte djm 600.
Bullshit Mforge.
dat is ontzettende onzin.
de DJM600 was goed voor de tijd dat die uitkwam maar op het latere moment waar andere mixers gewoon duidelijk beter Xone:92 enz.
dus heeft pioneer een compleet nieuwe mixer gemaakt.
die toevallig de zelfde maat heeft als de DJM600 ( en de Nuo4,5, Xone:62, Xone:92, DJX700,DenonX1500 en nog zo een heel rijtje).
waarom opdat deze maat de standaard is geworden 12.5 inch.
dus laat dat al buiten beschouwing dat het 4 kanaals is is op die andere mxiers ook.
en ga jij maar is 2 uur draaien op een DJM600 en daarna 2 uur op een DJM800 dan merk jij het verschil want de feeling is compleet anders. en de binnekent helemaal compleet digitaal display er in effecten bak verbeterd. dus dat is al onzin trouwens
als het zo is wat jij zegt waarom is het dan niet de DJM600MK2 dat is toch bij de CDJ1000 ook die is toch ook al verouderd waarom wordt dat dan niet de CDJ2000 omdat dat nu wel een herziene versie is.
de Technics M5G is dan toch ook een opgevoerde SL1200MK2.
dus wat je nu zegt is onzin en trouwens. bij verschillende winkels moeten ze de SL1200 importeren op dat hij uit het assortiment gehaald is door panasonic in nederland
Poster: djmamo
waaronder het stil leggen van de platter. er word door ferrox gezegd dat hij ooit mee maakt dat de platter stil ligt als hij enkel de plaat vast pakt, want een echte dj weet ook dat het slecht voor de motor is als je de motor tijdens het draaien stil legt en zo dus ook je motor kan door branden.