Poster: Bart_
Nou, dan is het wel dure Playmobil!De IDJ2 kost maarliefst €800,-...
Poster: jannickv
op foto vind ik hem ook niet mis maar in echt is hij percies speelgoed
Poster: sjefkuh
dit is mn aller eerste mixer voor 25 euro gekocht dus niks dan respect voor dit mixertje
Poster: kardonPoster: sjefkuh
dit is mn aller eerste mixer voor 25 gulden gekocht dus niks dan respect voor dit mixertje
Poster: DNR
en wie van jullie heeft hm een keer in het echt gezien?
Poster: JasperVC
ik was er ook van verschoten. Ik vind dat je mooiere gear kunt kopen voor €800
Ook zal de aanleiding naar illegale muziek (meer) aanwezig zijn naar de DJ's toe als ze dit bij drive in gaan/willen gebruiken. Verder zijn er inderdaad mooiere setjes op de Dj-gear markt. Neem bevoorbeeld 2x Citronic CD-S6 + American Audio QD-6 SRS. Dat is een heel mooi (beginners) setje! De IDJ2 zal niet zo aanslaan denk ik. Als de prijs wat minder was had het misschien meer succes, maar 800euro is echt TE veel. De rage van 2007 word het in iedergeval niet!
Poster: dj_lightzone
alleen de i-dj1 maar die is dus piepklein
Poster: Sammow
Lijkt wel een beetje Rodec-achtig de kwaliteit zal wel wat minder zijn vrees ik
Poster: A-flex
Deze is anders ook niet om aan te zien
Poster: staf
en wat is daar nu mis mee heb zelf zo een draaitafel zelf het advies gekregen als ik daar mee kan draaien dat ik met elke draaitafel kan draaien
Poster: dutchman
Ik wou dat ik het zelf had
Poster: sjefkuh
dit is mn aller eerste mixer voor 25 euro gekocht dus niks dan respect voor dit mixertje
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.