Syrincs m3-220 probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mforge    posted on 07-07-2007 17:31
ik heb even een vraagje, nou was ik vanmiddag net lekker aan het draaien met me pas aangeschafte nieuwe mixer, begeeft me syrincs set het volgens mij,

ik heb het volgende probleem : de woofer van me syrincs set wordt waar de kabels erin gaan, gloeiend heeft, al na 15 min. maar het gekke is dat de xlr kabels ook gloeiend heet worden (bijna me hand eraan verbrandt zo heet!) maar de vga kabels die de topjes ook van stroom voorzien blijven gewoon koud (normaal) zeg maar.
En de xlr kabels aan me mixer blijven ook gewoon "'normaal"

ik heb alles losgekoppelt en het laten afkoelen, er een andere originele zekering in gezet, weer aangezet maar toen werd ie al na 30 seconden gloeiend heet. 

wie weet wat dit kan zijn?  

Ferrox    posted on 07-07-2007 17:55
Dat is kortsluiting. Iets loopt er gigantisch stroom te trekken of te vonken.

Ik zou hem terug sturen want dit is echt niet goed. Dat hij het uberhaupt nog deed..

als je geen garantie meer hebt dan zelf even openschroeven, waarschijnlijk zie je wel een componentje dat zwart is..

succes!
Mforge    posted on 07-07-2007 17:57
Ja, ik ga hem ook opsturen, maar ik vind het zo gek dat de xlr kabels heet worden, waar geen stroom door heen gaat, en de vga's voor de voeding blijven normaal...achja van de week weten we meer....hopelijk!

Lead    posted on 08-07-2007 13:56
Laat ook even weten hie die afloopt, ik ben wel benieuwd
Let the BASS be louder
DNR    posted on 08-07-2007 14:06
Ik heb ook bij mn actieve boxen dat de xlr heet word.. dat komt gewoon door de dat de warmte geleid word door het metaal.
Ferrox    posted on 08-07-2007 14:19
Poster: Mforge
Ja, ik ga hem ook opsturen, maar ik vind het zo gek dat de xlr kabels heet worden, waar geen stroom door heen gaat, en de vga's voor de voeding blijven normaal...achja van de week weten we meer....hopelijk!

Net wat DNR zegt: Metaal geleid makkelijk warmte.. Dus dan krijg je dat.
Mforge    posted on 08-07-2007 15:16
2 Dnr : het is ook niet erg dat het een "beetje"' warm wordt denk ik, alleen zo heet dat je niet meer beet kan pakken kan niet goed zijn denk ik! 

en feit is ook dat ik het tot op gister nog niet heb meegemaakt, en ik voelde het meteen toen ik de woofer uit zette, daarom viel het me op.

Maar ik heb dit probleem ook voorgelegd op een ander forum (rarara Thumbs Up

en daar zei iemand dat de eindtrap misschien kapot aan het gaan is, en dat daarom heel de alu plaat waar de kabels inzitten gloeiend heet worden, anyhoe.....

i''l let you know!

DNR    posted on 08-07-2007 17:20
De eintrap van een van mijn boxen was ook kapot.. deze werd daardoor ook heel erg warm (ook veels te heet)

This is an old Topic

No new postings for 5.186 days.
 Post CommentThat would be 172.9 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

135 Users online: 3 Guests (132 Unknown)*
Pages generated today : 20.862
Most users online this month : 265
Lifetime Pageviews : 191.316.182