kan je een paar dingen vertellen.
gebruik zelf Eon's als Monitor als ik draai zijn super lekkere boxen die je ook zonder subs voor kleine feestjes compact mee kan nemen.
de JRX gaan opzich lekker. zou dan niet de 125 neemenen want die is 3 weg dus als je daar een subwoofer onder gooit heb je niks aan de 2x 15" woofers want er werkt er maar 1.
verder de Crown XLS serie is heerlijk ik gebruik er zelf ook de XLS602 D. (de D heb je niet vernoemd maar neem aan dat je de nieuwe modellen neemt dan).
en heb je ook naar de MRX serie gekeken. daar komt veel strakker zuiverder geluid uit dan de JRX.
ik noem geen winkels maar de grote zaken in rotterdam hebben deze voor een prijs van €799
specs MRX515
400 watt RMS
800 watt Programma
1600 watt peak
8 ohm
ik denk dat als je 2 MRX'en haalt je er zo ontzettend blij van word. het totaal prijsje word dan wel iets duurder maar zeker de moeite waard echt.
p.s.: wat voor soort monitors zoek je
voor tijdens live gebruik of een boothmonitor voor thuis?? is het voor thuis of in je studio de KRK Rokit V6 €250, dat is gewoon zo een super lekkere duidelijke monitor. maar weet niet of je een DJ booth monitor bedoeld