Licht vraagjes (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 02-07-2007 23:04
Beste resourcers. Gewoon klein vraagje...

Ik kan 3 soorten lichteffecten kopen tweedehands. Nu wil ik weten wat het interessants zou zijn voor mij, beginnend dj.

Dynamo: €100

Soundbeam (volgens de winkel is dit DMX) (€50/stuk)

3x Wildmoon: €100 (ik had graag DMX, dit heeft het volgend effect dus niet)

What do you think about Licht vraagjes ??

Vote :   

jannickv    posted on 04-07-2007 21:04
Poster: _Ivan_

Je zou eens op marktplaats kunnen rondkijken, of enkele webshops eens gaan bekijken.

ik zou liever nieuw hebben en marktplaats is dat niet nederlands ik ben

heeft iemand een idee welke parren met dmx t-bar ik best kan kopen
Nvie    posted on 04-07-2007 22:17
Kijk eens naar de balkjes van showtec/eurolight/botex. Zijn best redelijke dingen voor het geld. Als je wat meer kwaliteit wilt kun je voor IES barren gaan, nadeel is dat deze ook meteen het veelvoud kosten.

Qua parren zou ik kijken naar de wat betere. Parretjes van showtec e.d. volstaan best, maar na een tijdje on the road gebruik krijgen ze toch zo hun gebreken. Bij ons op school hebben ze er nu 12 van hangen, ze worden zeker niet zwaar gebruikt (integendeel), en beginnen al snel gebreken te tonen. De ringen die de lamp op de plaats houden laten zwaar te wensen over, de klemmetjes voor de filterframes verbuigen binnen no-time (als ze al niet zo uit de verpakking komen) en de beugels zijn ook niet echt degelijk te noemen (snel krom, stelschroeven te zwak e.d.). Wil niet wegnemen dat het hele redelijke dingen voor het geld zijn. Wil je kwalitatief wat hoger moet je eens kijken naar Thomas of DTS.
jannickv    posted on 04-07-2007 23:14
Poster: Nvie
Wil je kwalitatief wat hoger moet je eens kijken naar Thomas of DTS.

weet je toevalig waar je dit kan kopen
Illusion    posted on 04-07-2007 23:26
Koop die wildflower niet... Wij hebben hem ook ooit gehad. Tís gewoon een bewegende moonflower.

K'zou toch gaan voor een van die bovenste 2 scanners.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

This is an old Topic

No new postings for 6.373 days.
 Post CommentThat would be 212.4 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

55 Users online: 8 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 15.393
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.433.000