Ik kan 3 soorten lichteffecten kopen tweedehands. Nu wil ik weten wat het interessants zou zijn voor mij, beginnend dj.
Dynamo: €100
Soundbeam (volgens de winkel is dit DMX) (€50/stuk)
3x Wildmoon: €100 (ik had graag DMX, dit heeft het volgend effect dus niet)
What do you think about Licht vraagjes ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kijk eens naar de balkjes van showtec/eurolight/botex. Zijn best redelijke dingen voor het geld. Als je wat meer kwaliteit wilt kun je voor IES barren gaan, nadeel is dat deze ook meteen het veelvoud kosten.
Qua parren zou ik kijken naar de wat betere. Parretjes van showtec e.d. volstaan best, maar na een tijdje on the road gebruik krijgen ze toch zo hun gebreken. Bij ons op school hebben ze er nu 12 van hangen, ze worden zeker niet zwaar gebruikt (integendeel), en beginnen al snel gebreken te tonen. De ringen die de lamp op de plaats houden laten zwaar te wensen over, de klemmetjes voor de filterframes verbuigen binnen no-time (als ze al niet zo uit de verpakking komen) en de beugels zijn ook niet echt degelijk te noemen (snel krom, stelschroeven te zwak e.d.). Wil niet wegnemen dat het hele redelijke dingen voor het geld zijn. Wil je kwalitatief wat hoger moet je eens kijken naar Thomas of DTS.
Koop die wildflower niet... Wij hebben hem ook ooit gehad. Tís gewoon een bewegende moonflower.
K'zou toch gaan voor een van die bovenste 2 scanners.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
This is an old Topic
No new postings for 6.373 days. Post CommentThat would be 212.4 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.