Poster: Renzis
kijk wat je zelf et mooiste vind hea
Poster: Timmerink
Ik heb je even een PM gestuurd
Poster: dj_lightzone
je bent appelen met peren aan het vergelijken.
die dynamo en soundbeam zijn iets heel anders dan die wildflower.
die dynamo en soundbeam moet je nog besturen met een dure dmx controller en die andere is plug&play.
Poster: JasperVC
Moeten is veel gezegt toch? Daarbij nog een vraagje. Kan je zonder een dmx ontroller 2 scanners gelijk laten gaan? met een kabel ofzo?
Poster: _Ivan_
Je kunt ze met XLR's met elkaar verbinden en dan in de masterslave functie zetten...
Dus m.a.w. het lukt ??
Poster: _Ivan_
jap echter vind IK(!) het wel zo leuk om de show aan te passen en dus ook zelf te bepalen wat voor kleurtjes gobo's ik gebruik.
Let op : Die Dynamo die je helemaal boven aan hebt staan is als scanner zeer beperkt doordat de kleuren samen met de gobos op 1 wiel zitten.
en een winner ?
Heeft die meer functies?
Poster: Nvie
The winner heeft sowiesow een veel grotere lichtopbrengst (wat niet zo gek is als je ziet dat ie een 250w pitje heeft tegenover een 100w). The winner wordt over het algemeen ook zeer gewaardeerd voor het geld dat je er voor neer moet leggen, een veel betere koop dan zo'n dynamo dus.
Poster: PatrickBeuken
Voor 500 euro krijg je een nette set parren met dmx t-bar.
Poster: jannickv
weet iemand zo een setje?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.