Gepersionaliseerde slipmats
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 26-06-2007 18:29
Ik was is aan het het denken om zo slipmats te laten drukken drukken met u eigen naam, ik had het al een paar keer gezien.
Nu was ik op het worldwide web gaan zoeken en ik vond een site www.slipmat.nl (ik weet niet of dit mag omdat het een webshop is maar ik heb helemaal geen bedoeling om die webshop te promoten)
die slipmats voor 18,60 euro per stuk bedrukken en ik vroeg me af heeft iemand dat daar al bij gedaan en was je tevreden met het resultaat en zijn er nog andere bedrijven die dit doen.

What do you think about Gepersionaliseerde slipmats ??

Vote :   

MD    posted on 26-06-2007 18:32
Aemilius heeft dat laten doen.
Luxx    posted on 26-06-2007 19:26
ja aemilius heeft daar ook laten doen dacht ik.. of bij slipperyslipmats maar volgens mij zijn dat 1 en hetzelfde.

www.mothermusic.nl
Aemilius    posted on 26-06-2007 20:03
Ik heb dit inderdaad laten doen bij die shop. Ik zou niet weten of er nog andere bedrijven zijn die hetzelfde doen als wat dit bedrijf doet. Ik mag in ieder geval niet klagen over het resultaat. De slipmats zijn van goede kwaliteit en over de opdruk is ook niets te klagen. Voor 18,60 denk ik niet dat het zo snel een miskoop is.

Je moet alleen het ontwerp als .psd o.i.d naar hen toesturen en natuurlijk zo groot mogelijk zodat je niet bespaart op de kwaliteit. Succes ermee!

NielsR    posted on 26-06-2007 20:34
Oke bedankt. Een vriend van mijn doet toegepaste beeldende kunst in kunsthumaniora hasselt en die gaat nu een logo maken en dan kunnen we het laten drukken

This is an old Topic

No new postings for 6.380 days.
 Post CommentThat would be 212.7 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

79 Users online: 8 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 32.354
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.414.229