zelfmaak dustcover
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

midnight    posted on 22-06-2007 17:59
heey mede dee jayss

vandaag eventje een dustcover voor me tt's gemaakt
ben even langs de gamma gegaan en heb een douchzijl gekocht zown vinyl dus geen plastic. en heb daarna de hoogte breedte en de lengte gemeten.
daatna heb ik de breedte + 2 keer de hoogte af getekend en het zelfde met de hoogte  daarna heeft mams eventje mooie randjes gestikt en koneden we de hoeken eruit knippen ( op elke hoek 15 cm uit geknipt(dit was de hoogte)) en toen de hoeken aan elkaar genaait en nu heb ik een goedkope maar net zo goed helpende dustcover ( waterdicht dus ook stofdicht)

////www.djresource.eu/images/albums/users/midnight/dsc_0001-2.jpg

laat je reactie eventjes achter dat is altijd leuk om te horen.
Ps hij lijkt een beetje uitgezakt maar dit is omdat het maar 1 grote lap is en geen onderstuning.En hij is kwa hoogte net iets te hoog maar dat boeit niet.
User edit by midnight on 22-06-2007 @ 18:00:43 (34%)

What do you think about zelfmaak dustcover ??

Vote :   

Yorick    posted on 22-06-2007 18:04
vind hetwel handig tegen stof:D

Gagarin12    posted on 22-06-2007 18:53
is handig, maar op de site van aboutjd staat er ook al een topic over heo je zo'n dustcovers moet maken http://www.aboutdj.nl/forum/viewtopic.php?id=360
Wout-r    posted on 22-06-2007 19:39
Ik heb een een tijdje terug zelf (mn moeder :P) dustcovers willen maken, maar het goede materiaal niet kunnen vinden! Maar als ze dat dus gamma verkopen ga ik dat daar ook een keer halen

Reind    posted on 22-06-2007 20:19
Poster: Wout-r
Maar als ze dat dus gamma verkopen ga ik dat daar ook een keer halen

Ga even langs de vlieger winkel en haal daar een stuk vlieger doek.... werkt ook prima.
Wout-r    posted on 22-06-2007 20:24
Poster: Reind

Ga even langs de vlieger winkel en haal daar een stuk vlieger doek.... werkt ook prima.

Bedankt voor de tip! Ik ga er binnenkort even achteraan
midnight    posted on 22-06-2007 23:29
ja ik heb gwoon een douch zijl genomen en met een beetje technische inzicht en een helpende vader en moeder moet t lukkenHappy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.440 days.
 Post CommentThat would be 214.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

187 Users online: 9 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 864
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.530.937