Poster: Luxx
weetje het zeker?
Poster: Roos
fettibamba wat leuk dat je mijn booth op de eerste plaats zet!!!
Dat kan ik heel erg waarderen, het is mijn grote trots! Op deze site heb ik hem niet erop gezet, maar over 1 week vakantie dus ik zal me dan even uitleven op deze site .
Poster: Gagarin12
@ fettibamba, ik vind de hoerboards prachtig, site is gwn hoerboard.com, de prijs blijkt rond de 1600euro te liggen, probeerde ze eens te mailen maar ze heben nog geen antwoord terug gegeven en dat is ong al 2 weken geleden (die duitsers toch)
Poster: Vibemaster-D
als ik een super mooie Booth maak Booth = je Meubel werkplek.
en ik heb daar een goedkope mixer staan dus geen DJM800 Xone 92 enz.
geen DVJ's kan het nog een mooie booth zijn. waar slaat het op dat in een mooie booth perse dure apparatuur moet staan.
Het leek me wel leuk om hier een eigen top 3 van de dj booths neer te zetten. Het gaat niet om de apparatuur maar om het totaal plaatje zeg maar. Ik heb gekeken of er al zo'n soort topic bestond maar dat was dus niet het geval (verbeter me als dit wel zo is). |
Poster: Estacy
hier een paar die toch echt tot de mooiste in de wereld horen:
beschrijving :?
The rundown: 3 Technics SL-1210M5G Turntable, with customized SME Magnesium Tone arms, 6 Dope A Reel Isolators, 2 Pioneer CDJ-1000MK3 CD Turntable, 2 GSA Crossovers, 1 RLA 5-way crossover, 1 E&S Crossover, 2 fully customized vintage Urei 1620 rotarty mixers (1 mixer is dedicated to the effects rack)
nog een dan: klassiekertje, oude booth van Ministry of Sound in Engeland
Poster: Snoey?
die cdj1000's blijven toch het mooist als je ze zo terug ziet