ik heb een vraagje ik heb twee gemini xl500 tafels aleen ze zijn zo standaard silver. Nou zie ik op internet hier en daar wel is een tafel staan die een andere kleurtje heeft dan oorspronkelijk. Dat lijkt mij ook leuk om te doen aleen hoe moet ik dat doen ? ik bedoel hiermee: hoe haal ik die kap los (gaat aleen om de boven kap. wat voor verspuitbus heb ik nodig. schuuren of niet ??
heb jij je draaitafel al eens gepimpt of weet je hoe je hem mooi kan kleuren laat het me even weten. Dat kan via dit forum of stuur een mail (of msn) (staat in de Hidden Message)
[edit: hier is de hidden message niet voor !]
Alvast hardstikke bedankt en hopenlijk kan ik ze snel een leuke uitstraling geven
Met Vriendelijke Groeten Tony L.
User edit by midnight on 17-06-2007 @ 22:36:50 (1%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Afschuren met draadborstel en wat schuurpapier, ik weet wel niet welke korrel. Qua verf vraag ik het me ook wat af, maar dat vraag je misschien beter eens in een verfwinkel? Vraag een buitenverf, desnoods met grondlaag, die erg goed houdt op aluminium, en die erg krasvast moet zijn.
This is an old Topic
No new postings for 6.300 days. Post CommentThat would be 210 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.