www.nieuwsdagblad.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 16-06-2007 16:41
Jongens nog een klein nieuwtje....

header

We hebben voor de fun nog een website'tje gemaakt waar gediscusseerd kan worden over alledaagse onderwerpen. Het is een site waar nieuwtjes kan worden gesubmit over het dagelijkse nieuws en nieuwswaardigheden met een bijbehorend forum.

Het is ook de bedoeling dat het laatste nieuws op DJResource zal worden getoond. DJresource zal niet worden verhuisd, alles blijft bij het oude. Nieuwsdagblad.nl is gewoon een site erbij.

Daar hoort natuurlijk bij dat er ook nieuwsposter nodig zijn op die site. Dus als je regelmatig nieuws wilt posten kun je je hiervoor opgeven. Gebruik hiervoor het contact formulier.

Je moet op die site opnieuw een account aanmaken omdat de site los staat van DJResource.

We staan open voor nieuwe ideeen dus vuur maar af.

Nieuwsdagblad.nl

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 01-07-2007 01:04 (3%)

What do you think about www.nieuwsdagblad.nl ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 16-06-2007 17:26
jullie zijn veel van plan zop te zien. smalljpg.com nu deze.
W.i.M    posted on 16-06-2007 21:01
Ach, dat valt toch wel mee...
ccc    posted on 16-06-2007 22:32
En over een jaar hopen ze te cashen. :P
bramv    posted on 16-06-2007 22:56
ja hehe. Ja en met zo'n soort site zal dat ook mogelijk zijn
W.i.M    posted on 17-06-2007 01:06
We hadden gewoon zit in een paar projectjes en bijvoorbeeld www.smalljpg.com kost veel bandbreedte maar dat zien we gewoon als service en als leuk project.

Er valt weinig te cashen met websites, het kost een hoop tijd maar dat hebben we er voor over.

Je moet je alleen wel opnieuw registreren op www.nieuwsdagblad.nl en het liefst met dezelfde nickname zodat dat zo weinig mogelijk verwarring geeft.
Mod edit by W.i.M on 17-06-2007 01:09 (58%)
ccc    posted on 17-06-2007 11:34
Ik bedoelde het een beetje voor de grap Happy, laughing.

Maar wat wel mogelijk is, is dat als je website opeens super goed loopt, mensen hem willen overkopen voor een leuk bedrag.

bramv    posted on 17-06-2007 13:58
ja net als met youtube die gekocht werd door google

Vibemaster-D    posted on 17-06-2007 15:17
Wim/lead zou ik eens mogen weten in welke programmeer talen jullie die websites gemaakt hebben en hoe jullie die JPG's converten?

Laidback    posted on 17-06-2007 15:24
Poster: bramv
ja net als met youtube die gekocht werd door google

zou een leuk extratje zijn Winking my eye
W.i.M    posted on 17-06-2007 15:44
Poster: Vibemaster-D
Wim/lead zou ik eens mogen weten in welke programmeer talen jullie die websites gemaakt hebben en hoe jullie die JPG's converten?

De websites worden gemaakt met PHP en CSS met MySql als database om de gegevens op te slaan.
Lead    posted on 18-06-2007 00:17
Het verkleinen van de plaatjes wordt ook gedaan in PHP. Door gebruik te maken van de ingebouwde GD libraries kun je vanalles doen met een plaatje..
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 01-07-2007 01:02
Er zijn nu toch al weer aardig wat improvements sinds de openbaring en binnenkort kunnen ook de profielen bekeken worden.
Prozei    posted on 01-07-2007 09:53
ik mis nog de functie om berichten te sorteren op genre misdaad,showbiz,gadgets etc.
Vibemaster-D    posted on 01-07-2007 12:25
alleen zou ik de site breder maken omdat bijna iedereen z'n resolutie toch weer groter is dan kan je meer items bij elkaar zetten
W.i.M    posted on 04-07-2007 19:14
Poster: Vibemaster-D
alleen zou ik de site breder maken omdat bijna iedereen z'n resolutie toch weer groter is dan kan je meer items bij elkaar zetten

Dat is misschien toch wel een goed idee

Poster: djprozei
ik mis nog de functie om berichten te sorteren op genre misdaad,showbiz,gadgets etc.

Dit is inmiddels gemaakt en werkt.
RenéKuppens    posted on 06-07-2007 11:25
Hoe komt het dat hij er helemaal mee is uitgescheden

melding:

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
PatrickBeuken    posted on 06-07-2007 14:08
Beetje te veel traffic gebruikt en automatisch geblokkeerd.
W.i.M    posted on 08-07-2007 22:16
De profielen zitten er nu ook bijna helemaal in alleen een avatar uploaden werkt nog niet en er moeten nog een paar pagina's bij komen.

This is an old Topic

No new postings for 6.465 days.
 Post CommentThat would be 215.5 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

56 Users online: 6 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 4.144
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.094