nogsteeds tevreden over mijn pasgekochten cdj's merk ik dat een platter zwaarder gaat en dat je de lagers ook voelt bij het draaien van de jog. Bij de andere cdj gaat de platter soepeler en hoor je ze alleen maar. ik heb al gezocht maar kon niets vinden. ik hoop dat dit niets ergs is aangezien ik best wel wat feestjes heb deze maand.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als het een probleem is waarbij je duidelijk verschil merkt tussen de beide cdj's (zoals je aangeeft) zou ik er mee terug gaan waar je ze gekocht hebt en onder garantie laten repareren.
ja je merkt het duidelijk. maar ik dacht dat het mischien normaal was dat je de lagers voelt, en dat de andere speler mischien nog in moet spelen ofzo?(je weet nooit)
jep bij feedback gehaald dus als het goed is zou er 2 jaar garantie op moeten zitten overigens schrok ik op het aller eerste begin wel dat die lagers zo'n herrie maken bij de platter van een numark axis 4 hoor je helemaal niks darom.
User edit by MoXeGy on 14-06-2007 @ 23:02:09 (37%)
Poster: MoXeGy jep bij feedback gehaald dus als het goed is zou er 2 jaar garantie op moeten zitten overigens schrok ik op het aller eerste begin wel dat die lagers zo'n herrie maken bij de platter van een numark axis 4 hoor je helemaal niks darom.
bij alle pioneers hoor je dat 800/1000, beetje soort weerstand is dat normaal gesproken hoor je dat niet eens door de muziek. Maargoed ik ga morge ook 2 800mk2's halen...volgesmij is dit niet echt een probleem
-Je hebt er natuurlijk nooit iets zwaars op gezet -Ze zitten niet ik zo'n flightcase die met een dot schuim op het jog de CDJ op z'n plek klemt. - Je hebt er geen vloeistof ik gegoten (per ongeluk of express) - Je hebt niet mijn DJ-Proof gedaan.
Als dit allemaal niet het geval is : gewoon terug gaan en dan laten ze ernaar kijken.
de jog van de mk2 is zowiezo al veel zwaarder dan de mk1. (vriend van me heeft er 1tje +cdj1000mk3 ) hij zit meer in de richting van de heavy setting van cdj-1000mk3 ( niet helemaal maar toch :P )
ah kijk ik ben altijd zuinig op me spullen dus er is niets mee gebeurd. ik zal er binnenkort mee terug gaan, bedankt!
User edit by MoXeGy on 15-06-2007 @ 08:19:25 (97%)
This is an old Topic
No new postings for 6.422 days. Post CommentThat would be 214.1 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.