Reloop Blackfire Editions
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 10-06-2007 18:32
ik las net op RJshop dat reloop al zijn producten in zwart gaat uitbrengen. de rmx40dsp word dan dus de rmx40dspbackfire... ofzoiets. zit dan een mooie zwarte coating omheen en een laklaag. ook zijn de potmeters met rubber afgewerkt. heeft iemand een idee hoeveel extra dit gaat kosten? vind die zwarte rmx wel vetjes!

edit:

de nieuwe edities komen medio augustus op de markt. de witte blijven bestaan maar je kan nu dus je kleur kiezen
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 11-06-2007 @ 15:44:04 (38%)

What do you think about Reloop Blackfire Editions ??

Vote :   

Bastian    posted on 10-06-2007 18:35
dit word nu een remake van de djm 800, maar kwaliteit van reloop is echt om zeer positief over te zijn!!
_ruud_    posted on 10-06-2007 18:36
dit nieuws heeft een antal weken terug ook al op aboutdj gestaan Winking my eye. Met foto's van de mixer. Meschien daar eens tussen de reacties kijken als er wat over staat. Maar je zou natuurlijk altijd nog een mailtje kunnen sturen naar RJshop, of andere winkels.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Wout-r    posted on 10-06-2007 19:03
Ziet er erg mooi uit! De faders zijn ook anders dan op de rmx serie van nu...
DNR    posted on 10-06-2007 20:23
Poster: Bastian
dit word nu een remake van de djm 800, maar kwaliteit van reloop is echt om zeer positief over te zijn!!

damn.. wat is dat voor gezeur met die remake's...

hoe wil jij een mixer van het zelfde formaat er dan uit laten zien? de faders Boven aan ofzo... man komop zeg.. die panelen van reloop zien er al tijden zo uit en nu ga je zeure over een remake alleen omdat de kleur verandert.

Ok. ze lijken op elkaar en ze zijn voor het zelfde doel, maar dan hoeft het nog geen remake te zijn.

Anders kan je zo ook gaan zeuren over PC's.

Hey die Packard Bell is een remake van mn HP. Hij is ook vierkant en heeft het zelfde formaat.

Je moet gewoon verder kijken dan de basis. Want als je bijv. de djm600 en een rmx 40 naast elkaar bekijkt zie je dat de opbouw hetzelfde is maar het uiterlijk toch verschilt. De knopen zitten vrijwel op dezelfde plaatsten. maar dat geld niet voor alle knoppen.

Verder denk ik ook niet dat Reloop de bedoeling heeft een djm na te maken maar gewoon een goed product op de markt te brengen.

En wat nou als Reloop op positie Pioneer staat en Pioneer op positie Reloop, zou jij dan nog zegen dat de reloop een kloon is of zou je zegen dan de Pio een kloon is.
Of laat ik het zo zeggen. de Reloop kost bijv. 1400 euro en de pioneer 400 euro, Welke zou jij dan de kloon noemen. Die goedkoopste natuurlijk.

Maar pioneer heeft een kwaliteids product op de markt gezet met een maat die voor veel dj's praktisch is dus gaan andere fabrikanten ook bezig met deze maat.

Sommige dj's zouden het wel oneens met mij zijn, hou je dan niet stil en vertel je mening.
Bastian    posted on 10-06-2007 20:36
Easy gast, lijkt net alsof je al boos bent omdat ik jump draai:p
Ik zeg er toch ook bij dat de kwaliteit ook niks minder erop isWinking my eye
Heb zelf de rmx 40 bpm en echt super ding! 
DNR    posted on 10-06-2007 20:38
Poster: Bastian
Easy gast, lijkt net alsof je al boos bent omdat ik jump draai:p
Ik zeg er toch ook bij dat de kwaliteit ook niks minder erop isWinking my eye
Heb zelf de rmx 40 bpm en echt super ding!

Ik had al zoiets verwacht:P

Kom door mn avatar:P

maar ik gaf gewoon mn eigen mening. niet om mensen af te kraken.Winking my eye
Twello    posted on 10-06-2007 20:47
Poster: Wout-r
Ziet er erg mooi uit! De faders zijn ook anders dan op de rmx serie van nu...

wat is er anders aan de faders dan? (behalve dat er een reloop tekentje in staat)
DNR    posted on 10-06-2007 20:49
Poster: Twello

wat is er anders aan de faders dan? (behalve dat er een reloop tekentje in staat)

Wout-R bedoelt dat eerst de fader meer  vierkante knopen hadden.
Wout-r    posted on 10-06-2007 22:32
Poster: DNR

Wout-R bedoelt dat eerst de fader meer  vierkante knopen hadden.

Precies! :D
Lukaz    posted on 10-06-2007 22:44
ben het helemaal met DNR eens.. 
Wat niet weg neemt dat ik deze mooier vind als origineel..
Komt er ook één van de RMX30?
Ik ga die dan niet kopen omdat het niet staat tussen de grijze oems
bramv    posted on 11-06-2007 08:26
ik vind wel stoer, vooral als je andere gear zwart isHappy, laughing
Luxx    posted on 11-06-2007 09:14
alle producten krijgen een zwarte uitvoering( die dan dus backfire edition heten) je kan ALTIJD nog de witte versies nemen
www.mothermusic.nl
Reind    posted on 11-06-2007 13:30
Poster: Lukaz
Komt er ook één van de RMX30?

Tuurlijk, klik

Overigens is het bLackfire en geen backfire series. Winking my eye
User edit by Reind on 11-06-2007 @ 13:31:22 (38%)
RenéKuppens    posted on 11-06-2007 15:08
Vind het best vet..

Aleen vind ze nu net iest te veel lijken op Pio..
Luxx    posted on 11-06-2007 15:43
Poster: Reind

Tuurlijk, klik

Overigens is het bLackfire en geen backfire series. Winking my eye

ik las steeds backfire.. vond het ook al vaag maarja.. ik typ ook maar over van rj shop:P
www.mothermusic.nl
DNR    posted on 12-06-2007 20:26
Poster: Luxx

ik las steeds backfire.. vond het ook al vaag maarja.. ik typ ook maar over van rj shop:P

je moet niet alleen type maar ook lezenWinking my eye
Gister avond vertelde ze mij bij rjshop dat ze er over ongv een maand zijn.
Niels325    posted on 12-06-2007 21:23
Kvind het eigenlijk zeer mooi hoor, al lijkt dat dan op pio of niet, er zijn nog genoeg mixers die daar wat op lijken.
Dit hebben ze trouwens al eerder gedaan met hun tt.
Kheb zo'n rp 4000 mk3 staan, zeer goede draaitafel!
DNR    posted on 12-06-2007 21:27
Poster: Niels325
Kvind het eigenlijk zeer mooi hoor, al lijkt dat dan op pio of niet, er zijn nog genoeg mixers die daar wat op lijken.

Bijna alle dubbele cd spelers lijken toch ook op elkaar.
Lees mijn post een stuk hierboven ook maar eens (die lange ja:P)
Reind    posted on 13-06-2007 01:33
Poster: Niels325

De RP4000 was pianolak zwart, dit is geborsteld alu.... dat is echt een wereld van verschil (en dan heb ik het niet over de uren die je kwijt bent om je pianolak zwarte RP4000 ook echt glanzend te houden Winking my eye )
Niels325    posted on 13-06-2007 09:51
Poster: Reind

De RP4000 was pianolak zwart, dit is geborsteld alu.... dat is echt een wereld van verschil (en dan heb ik het niet over de uren die je kwijt bent om je pianolak zwarte RP4000 ook echt glanzend te houden Winking my eye )

Ik ken het verschil niet tussen de twee, maar weet wel dat de lak niet gewoon effen is, er zitten zo fijne evenwijdige strepen in(zou dit niet geborsteld zijn?), precies zoals deze blackfire editions. Ik vind het alleszins een heel mooi effect geven.
En btw, ik was gemist, het is de reloop rp 4000 'M3D'(limited edition omdat ie zwart is) ipv mk3Winking my eye.
User edit by Niels325 on 13-06-2007 @ 09:52:47 (9%)
Niels325    posted on 13-06-2007 09:55
Poster: DNR

Bijna alle dubbele cd spelers lijken toch ook op elkaar.
Lees mijn post een stuk hierboven ook maar eens (die lange ja:P)

Ja, cdspelers ook. Dat mag ook wel hé, anders is er wel een heel groot verschil als je eens een ander merk voor je neus krijgt, wat zou je zelf het liefst hebben? Dat je er direct mee weg kunt of dat je eerst alles moet uitzoeken?
Ik bedoelde gewoon dat ik het niet erg vind als sommige merken op elkaar lijken of zelfs bijna hetzelfde zijn.
Het is uiteindelijk toch het 'innerlijke' dat telt:p.
TerrOriginalManiac    posted on 19-09-2007 13:11
ik heb de reloop blackfire editions ook bij spincity gezien

ze zijn al uit te proberen en geven er goede informatie over

check maar hun site voor meer informatie:

www.spincity.nl

en ze zijn ook nog voor een goede prijs te krijgenHappy, laughing ik heb meteen de 4 kanaals gehaald!

grtz&beats TerrOriginalManiac
Wout-r    posted on 19-09-2007 14:00
@ TerrOriginalManiac: Haal de link naar de shop even weg Winking my eye

Zie ook de Terms of Use
User edit by Wout-r on 19-09-2007 @ 14:01:32 (44%)

This is an old Topic

No new postings for 6.361 days.
 Post CommentThat would be 212 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

211 Users online: 14 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 32.770
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.899.792