Poster: Bastian
dit word nu een remake van de djm 800, maar kwaliteit van reloop is echt om zeer positief over te zijn!!
damn.. wat is dat voor gezeur met die remake's...
hoe wil jij een mixer van het zelfde formaat er dan uit laten zien? de faders Boven aan ofzo... man komop zeg.. die panelen van reloop zien er al tijden zo uit en nu ga je zeure over een remake alleen omdat de kleur verandert.
Ok. ze lijken op elkaar en ze zijn voor het zelfde doel, maar dan hoeft het nog geen remake te zijn.
Anders kan je zo ook gaan zeuren over PC's.
Hey die Packard Bell is een remake van mn HP. Hij is ook vierkant en heeft het zelfde formaat.
Je moet gewoon verder kijken dan de basis. Want als je bijv. de djm600 en een rmx 40 naast elkaar bekijkt zie je dat de opbouw hetzelfde is maar het uiterlijk toch verschilt. De knopen zitten vrijwel op dezelfde plaatsten. maar dat geld niet voor alle knoppen.
Verder denk ik ook niet dat Reloop de bedoeling heeft een djm na te maken maar gewoon een goed product op de markt te brengen.
En wat nou als Reloop op positie Pioneer staat en Pioneer op positie Reloop, zou jij dan nog zegen dat de reloop een kloon is of zou je zegen dan de Pio een kloon is.
Of laat ik het zo zeggen. de Reloop kost bijv. 1400 euro en de pioneer 400 euro, Welke zou jij dan de kloon noemen. Die goedkoopste natuurlijk.
Maar pioneer heeft een kwaliteids product op de markt gezet met een maat die voor veel dj's praktisch is dus gaan andere fabrikanten ook bezig met deze maat.
Sommige dj's zouden het wel oneens met mij zijn, hou je dan niet stil en vertel je mening.