Review: Reloop RCD2650s
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 06-06-2007 13:11
Mijn eerste review, so don't shoot me !!!
Het gaat hier over een dubbele cd-speler, de rcd2650s van Reloop.

Ik zocht een goedkope, degelijke cd-speler en heb voor de rcd2650s gekozen.
Ik heb €199 betaald, dus volgens mij een zeer goede koop.

Functies:
Een cd-speler van deze prijs heeft natuurlijk zoveel functies niet als een pioneer of denon, ...
Maar heeft alles wat je nodig hebt om te beginnen met dj'en.
- Pitch: De pitch gaat tot 12% en doet dat in stappen van 0.1 %
- Pitch Bend
- Loop: Deze is volgens mij wel onbruikbaar, omdat hij veel te veel pauze laat.
- Blue lcd scherm: Deze is zeer goed te lezen in alle hoeken, grote duidelijke letters.
- Jog, voor je cue-punt te zoeken of ook voor pitch Bend.

Uiterlijk:
Op foto ziet de speler er niet goed uit maar in het echt valt dat zeker mee. Vooral de schermpjes zijn mooi als ze aanliggen.

Conclusie:
De speler is zeer leuk voor beginners, maar als je al wat meer kan mag je zeker naar tabletops overschakelen.

Score: 8/10

What do you think about Review: Reloop RCD2650s ??

Vote :   

Luxx    posted on 06-06-2007 16:32
beetje vage review?:P de loop functie houd pauzes over? lijkt mij dat jij dan gewoon verkeerd timed want als ik het me goed herriner heeft deze reloop een Seamless loop
www.mothermusic.nl
dancedimension    posted on 06-06-2007 16:43
Een loop functie van die prijscategorie is waarschijnlijk geen naadloze loop, wat je ook niet voor dat geld moet verwachten.

Ik vind de review eigelijk iets aan de korte kant, aangezien in wat punten mis die mij zouden moeten overtuigen of juist het tegendeel daarvan, je behandeld eigelijk alleen de punten wat de cd speler als standaard functie heeft. De helft van de review zijn namelijk gewoon specificaties van de cd speler. Als je nou beschrijft hoe jou die pitch bevalt, of die precies is, of in grotere stapjes dan 0.1% gaat, en bijvoorbeeld het lcd scherm, is het krasbestendig, of de cd speler goed antishock is, beetje uitgebreider en als het even kan met andere producten vergelijken wat de plus of min punten van de speler tegenover de ander is. en als je het plaatje niet mooi vind, dan plak je er toch een eigen foto tussenWinking my eye, oftewel, niet een geweldige review. Misschien als je wat andere reviews leest dat je m'n punt snaptWinking my eye hier 1 die ikzelf heb geschreven: ////www.djresource.eu/Forum/topic/4293/Review--Technics-RP-DH-1200/
User edit by dancedimension on 06-06-2007 @ 16:46:27 (13%)

This is an old Topic

No new postings for 6.502 days.
 Post CommentThat would be 216.7 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

95 Users online: 4 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 33.560
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.424.338