Poster: Dj-RK
Reloop RMP 2
Voor meer info hier een link Naar About DJ
Poster: LuXx
ik zou voor 2e hands DN-S1000 kijken. en anders voor nieuwe RMP2 ( die zijn nog niet 2ehands)
de denons zijn prima spelers alleen totaal anders dan pioneer spelers. de rmp2 ken ik niet echt. wel ervaring met de rcd900 ( zelfde, maar dan ander design ) en die was pittig goed. alleen is de feel ook gewoon lang niet zo goed als pioneer. als je prijs per stuk 400 € is dan kan je trouwens ook 2 2e hands Pioneer cdj-800mk1 kopen. ik heb 2 stuks gekocht voor 850.
Poster: dj_lightzone
is het buget 400 euro per stuk of per 2?
Poster: PatrickBeuken
Ik let even niet op prijzen, maar als je een speler zoekt die qua gebruik en gevoel zo dicht mogelijk bij de CDJ800 in de buurt komt, dan is de Reloop RMP2 de beste keus. Er is gewoon geen andere speler die qua uiterlijk, gevoel en bediening zo dicht bij de CDJ800 in de buurt komt. Ik heb hem zelf op de Messe in Frankfurt gebruikt en ik stond er versteld van... een heerlijk jogwheel, erg goed display, slot in, diverse effecten, loops, enz.
Poster: JasperVC
Ok dus de reloop rmp2
En van mengpaneel, ik denk de reloop rmx2 ofzoix, die goeie 4 kanaals
Tesamen, setje van 1300 €
En zou ik dan niet beter voor de denon s1000 gaan? Kost zelfs een heel stuk minder en is denon. Allee ik weet het niet hoor
Poster: PatrickBeuken
Vind ik onzin. Bij Pioneer betaal je erg veel voor de naam. De wereld gaat verder dan Pioneer, er zijn echt wel genoeg cd-spelers die goedkoper en kwalitatief net zo goed zijn.
ik denk dat de kwaliteid van de reloop niet ver van de cdj800mk2 af ligt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.