Poster: jonny820511
Ik heb met mijn cdj 200 als ik op de automatische loop druk dat hij dan meestal een klein stukje ernaast zit met het gevolg dat mijn mix dan iets scheef loopt, ik een tik hoor of dat ik bij moet pitchen. Heeft de cdj800mk1 dat ook of blijft die 100% perfect gelijk lopen?
Poster: Twello
dan hebje waarschijnlijk de pitch fader iets omhoog of omlaag staan, op de 1 of andere gekke manier doet die autobeat het dan niet helemaal goed (bij mij iig)
Poster: jonny820511
Ik heb met mijn cdj 200 als ik op de automatische loop druk dat hij dan meestal een klein stukje ernaast zit met het gevolg dat mijn mix dan iets scheef loopt, ik een tik hoor of dat ik bij moet pitchen. Heeft de cdj800mk1 dat ook of blijft die 100% perfect gelijk lopen?
quote: |
Poster: Luxx je kan dan toch corrigeren met de Out adjust? met mijn 800 heb ik er overigens geen last van. tenzij de bpm nog niet goed is gemeten |
Poster: Borisdekloris
Heb via Ebay ook eens een cdj 800MKI gekocht dacht in eerste instantie ook
goedkoop uit te zijn maar scheelde met een winkel in Keulen-DLD wel geteld 10 Euro !!!
Je betaalt invoerkosten en verzendkosten schiphol - jouw huis (was 114,- Euro voor mij + 19 ,- Euro voor een adapter)
nu heb de MKII 's in duitsland gekocht en heb ze voor 588 Euro en binne n 24 uur geleverd ... EN GEEN STRESS van oplichters
Boris
Poster: Vibemaster-D
ik vind de 800 beter, je hebt al de feeling van de 1000mk2 enzo je hebt de loopcutter die is echt [edit].
Poster: MissChief
He! wou jullie toch nog ff op de hoogte houden, ik ga morgen 2 cdj-200 ophalen voor € 750,- uit rotterdam, 2ehands, maar nog wel meer dan n 1/2 jaar garantie.. ook in R'dam!
Kan niet wachten, ben zo blij, kan eindelijk oefenen thuis. Neem ze meteen mee naar mn eerstkomende gig volgende week!
Tenx voor de adviezen.
Nu nog een flightcase en een 3/4 kanaals mixertje voor erin. Nog tips?
Poster: Luxx
whaha.. hoeveel toeval:P en .... was et em echt of moet ie nog komen?
Poster: Vibemaster-D
ik vind de 800 beter, je hebt al de feeling van de 1000mk2 enzo je hebt de loopcutter die is echt [edit]
Poster: robbert
Ik weet niet wat de rest hier van vind, maar zo'n taalgebruik vind ik op dit forum niet gepast.