Defecte Super Oem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Pullz    posted on 18-05-2007 17:47
ik heb sins 2 maanden super oems thuis staan.. ze hebben het die tijd goed gedaan,
maar nu is vanmiddag 1 tafel heel raar gaan doen..
eerst liep de lager vast...
en nu zit er wat meer bewegine in de lager, alleen als ik de tafel aanzet en direct op start druk.. dan spint hij als een gek... net een centrifuge..

zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

of is dit een bijna uniek geval?

What do you think about Defecte Super Oem ??

Vote :   

rob1n    posted on 18-05-2007 17:52
welke super oem heb je? Nog niet eerder wat over gelezen eigenlijk.
Pullz    posted on 18-05-2007 17:57
Citronic PD-45,

dat ding is helemaal van slag af...
ik neem aan dat zo ding het wel ff vol kan houden...
ik bedoel het is hier wel 25 graden op mijn kamer, maar zo snel zullen die dingen niet oververhit raken lijkt mij.
rob1n    posted on 18-05-2007 18:12
Over verhit lijkt me niet het probleem nee :P maargoed, het is er ook maar 1 die zo doet he? Dan lijkt het me dat dat ene ding gewoon een gekke afwijking heeft, en ik zou er mee terug gaan naar de winkel. Als je hem 2 maanden hebt zit er tenminste nog garantie op Winking my eye
MD    posted on 18-05-2007 18:41
Dat is niet echt normaal nee.
Ik zou er in ieder geval niet zelf aan prutsen aangezien hij nog maar 2 maanden oud is, maar meteen naar de winkel terug gaan.
lolbroek    posted on 18-05-2007 18:50
Waarschijnlijk een foutje in de pitch of in de IC drive imo. binnengeven!
Pullz    posted on 18-05-2007 20:19
ja ga zo snel mogelijk contact met de leverancier opnemen...
jannickv    posted on 18-05-2007 20:23
ik denk dat dat de beste oplossing is
Pullz    posted on 18-05-2007 21:37
ik heb alleen de doos niet meer :S

ik weet niet of dat uitmaakt..
Vibemaster-D    posted on 18-05-2007 21:49
als je de bon maar hebt
Pullz    posted on 18-05-2007 22:01
ja die heb ik wel
Vibemaster-D    posted on 18-05-2007 22:13
dat is belangrijk de doos niet.
de bon is je garantiebewijs dus neem die mee + je TT natuurlijk dan heb je zeker garantie het is minstens 1 jaar en je zegt dat ie maar 2 maanden oud is, dus dat word geen probleem
DNR    posted on 18-05-2007 22:17
Maar als je hem natuurlijk naar je dealer moet opsturen heb je een probleem.
Pullz    posted on 18-05-2007 22:23
tja in het ergste geval moet ik er heen rijden
Lukaz    posted on 19-05-2007 22:34
Poster: rob1n
welke super oem heb je? Nog niet eerder wat over gelezen eigenlijk.

wat maakt dat uit? zijn toch allemaal hetzelfde Winking my eye
Pullz    posted on 22-05-2007 17:53
hmzz oké, gister mijn draaitafel afgekopelt....
gister net voordat ik ging slapen, nog ff aangesloten.
en tot mijn verbazing doet hij het gewoon weer

ik denk krijg nou de ....

maar goed hij draait nu, hopen dat hij het blijf doen, anders ken ik hem alsnog opsturen.
Jori    posted on 22-05-2007 18:15
Dat is wel erg raar. Ik zou hem toch ff in de gaten houden. Nu hij het weer doet kan je er niet mee terug gaan, maar er is toch iets mis geweest en hij kan zichzelf niet repareren. Dan is er toch iets niet helemaal goed denk ik. Ga er iig niet in prutsen want dan heb je geen garantie meer.

Pullz    posted on 22-05-2007 18:25
als je computer vast loopt doet hij het ook niet meer?.., ff uit ff aan en whoalaa hij doet het weer,

maar goed miss is het idd nog niet over, ik kijk het ff aan.
Lead    posted on 23-05-2007 00:19
Hou het een in de gaten... straks is je TT uit de garantie en gaat hij misschien alsnog kapot... als er nog eens iets gelijks is zou ik er direct mee terug gaan naar de winkel.
Let the BASS be louder
Reind    posted on 23-05-2007 01:48
Poster: ThaThrillah
eerst liep de lager vast...

Lijkt me vrij stug, het is namelijk een bus lager en om die vast te laten lopen moet er wel heel iets raars gebeuren.

Wat betreft je probleem van een op hol geslagen OEM bak, ik heb het ook een keer gehad nadat ik zoveel mogelijk knoppen in een zo kort mogelijke tijd in had weten te drukken. Gevolg is dat de software totaal over de zeik gaat en de calibratie van o.a de fader totaal de mist in gaat wat als gevolg heeft.... een draaitafel die op hol slaat.

Bovenstaand is me 1 keer gelukt en daarna nooit meer, mocht jou draaitafel nu toch weer dezelfde kuur krijgen dan is er iets mis met de draaitafel en moet je gewoon je leverancier gaan bellen en deze in ieder geval op de hoogte brengen van het probleem.
rob1n    posted on 23-05-2007 10:02
Poster: Reind

Lijkt me vrij stug, het is namelijk een bus lager en om die vast te laten lopen moet er wel heel iets raars gebeuren.

Wat betreft je probleem van een op hol geslagen OEM bak, ik heb het ook een keer gehad nadat ik zoveel mogelijk knoppen in een zo kort mogelijke tijd in had weten te drukken. Gevolg is dat de software totaal over de zeik gaat en de calibratie van o.a de fader totaal de mist in gaat wat als gevolg heeft.... een draaitafel die op hol slaat.

Bovenstaand is me 1 keer gelukt en daarna nooit meer, mocht jou draaitafel nu toch weer dezelfde kuur krijgen dan is er iets mis met de draaitafel en moet je gewoon je leverancier gaan bellen en deze in ieder geval op de hoogte brengen van het probleem.

Haha, leuke test om je TT aan te laten ondergaan :P Zoveel mogelijk knoppen tegelijk Winking my eye
Wat dacht je? ff kijken in hoeverre hij van software afhangt?
Cyspoz    posted on 23-05-2007 10:43
Het probleem zou ook veroorzaakt kunnen zijn door een dipje in de voedingspanning. Hierdoor kan de software van de draaitafel ontregelt zijn met als gevolg dat hij op hol slaat.
Reind    posted on 23-05-2007 17:08
Poster: rob1n

Haha, leuke test om je TT aan te laten ondergaan :P Zoveel mogelijk knoppen tegelijk Winking my eye
Wat dacht je? ff kijken in hoeverre hij van software afhangt?

Het is een test die ik eigenlijk altijd wel uit voer, het geeft namelijk aan in hoeverre een fabrikant nagedacht heeft over de interne software. Ik heb hier om maar een voorbeeld te noemen een DVB ontvanger van philips staan voor digitale tv welke compleet over de pis gaat als ik dit geintje doe met ls gevolg dat het apparaat vaker vast hangt dan dat het werkt. Nu is dat voor een DVB receiver al irritant maar stel je voor dat het per ongeluk tijdens een dj gig gebeurd.
Steev    posted on 23-05-2007 23:14
Poster: Cyspoz
Het probleem zou ook veroorzaakt kunnen zijn door een dipje in de voedingspanning. Hierdoor kan de software van de draaitafel ontregelt zijn met als gevolg dat hij op hol slaat.

Kijk, dit is wel een hele goede. Toen ik dit aan het lezen was moest ik er ook aan denken. Ik heb met mijn eerste TT-1650 ook problemen gehad. De motor gaf geen normale draaibeweging maar schokjes. Ik heb hem toen gelijk terug gebracht naar de winkel en kreeg een nieuwe. Alleen, toen had ik ook al in m'n hoofd dat het aan de voedingspanning kon liggen. Apparaten gaan rare dingen doen wanneer ze oppeens stroom met verkeerde waardes binnen krijgen waar ze niet bestend tegen zijn.

Zeker omdat hij het weer doet als je de stroom er vanaf hebt gehaald / uit hebt gezet Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.453 days.
 Post CommentThat would be 215.1 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 21 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 36.258
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.924.254