Welke slipmat
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Samm    posted on 18-05-2007 11:17
Ik heb nu draaitafels van synq met de orginele slipmatten ,maar als ik ergens ga draaien staan er uiteraard technics en heb de indruk dat die veel beter schuiven. Zou ik dan beter slipmatten van technics kopen? Of zit het "beter schuiven" niet in de slipmat maar gewoon dat de synqs meer kracht hebben in de motor ofzoConfused

What do you think about Welke slipmat ??

Vote :   

Ft    posted on 18-05-2007 11:24
het schuiven zit hem wel in de slipmat... de onderkant kan anders zijn, dus in principe zou er een klein verschil in kunnen zitten bij Technics... Heb echter alleen maar ervaring met de synq's, dus weet het niet helemaal zeker...
ccc    posted on 18-05-2007 11:26
De slipmat van Synq vind ik totaal niet prettig. Ik heb toen een gekocht die ik leuk vond. Werkt een stuk prettiger. Ik kom even niet op de naam hoe dat materiaal ook alweer heet.
rob1n    posted on 18-05-2007 11:27
Het kan best zo zijn dat de technics beter schuiven dan die van jou synq. Ik weet niet precies of er verschil zit tussen die 2, maar weet wel dat er slipmatten zijn van verschillende soorten materiaal, en dat ook diktes nog wel eens uit kunnen maken. Het heeft natuurlijk ook te maken met wat je zelf fijn vind.

Ik heb zelf ook synq en sinds kort andere slipmatten (niet voor de slip maar voor de mooigheid :P en deze slippen hetzelfde als de standaard matten)

Ik zou zeggen kijk eens of je technics slipmatten kan lenen en te testen, of koop ze gewoon, zo duur zijn slipmatten niet Happy, laughing

edit: waren die materialen niet filt en neopreen ofzo?
User edit by rob1n on 18-05-2007 @ 11:31:04 (10%)
MoXeGy    posted on 18-05-2007 11:45
ik had bij mijn citronics een harde slipmat erbij. en die slipte ook mindergoed dan de zachte slipmatten die ik nu heb.
ccc    posted on 18-05-2007 12:39
Poster: rob1n

edit: waren die materialen niet filt en neopreen ofzo?

Ja klopt.

Het ligt er een beetje aan welke stijl je draait. Ik heb een aantal met neopreen gedraait en dit vond ik zeer fijn. Maar ik wilde een slipmat kopen die ik mooi vond en de neoprene die toendertijd werden aangeboden vond ik niet mooi, dus heb ik vilt genomen.
Samm    posted on 18-05-2007 16:33
@MoXegy

Die van de synq zijn ook harde slipmatten, dus ik ga toch maar eens een technics slipmat kopen

Aemilius    posted on 18-05-2007 16:36
Je kan ze ook zelf ontwerpen en laten maken, ik heb ook technics slipmatten en deze zijn van precies hetzelfde materiaal als de slipmats die ik heb laten maken.
Pullz    posted on 18-05-2007 17:59
http://www.aboutdj.nl/content/view/5/7/

hier vind je wat info over slipmatten
Samm    posted on 18-05-2007 18:56
Dus als ik het goed lees is de technics slipmat minder goed want die zijn van vilt en niet van neopreen..
Het verschil is toch nog groot tegenover de synq matten en de technics (die zijn vele soepeler) vind ik
bramv    posted on 18-05-2007 19:09
minder goed niet, het is maar wat je fijn vindt.
MoXeGy    posted on 19-05-2007 17:08
en je kan ook van een ander merk pakken Winking my eye
Cyspoz    posted on 19-05-2007 17:11
Ik ben benieuwd naar welke je straks neemt Samm, ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Heb ook de Synq XTRM-1 met de standaard slipmat en die vind ik niet heel erg fijn.

Ik zit alleen ook nog even te kijken naar het statische verhaal, bij mij worden de platen nogal statisch soms. Dus ik vind zo'n slipmat van Neropreen wel mooie optie.

Lukaz    posted on 19-05-2007 22:37
ben ik de enige die juist de voorkeur geeft aan die harde slipmatten ?:P ik vind die juist veel prettiger.. maar zoals je hoort zit het dus wel degelijk in de slipmat en niet aan de motor..
DaliDyslectica    posted on 22-05-2007 15:09
Ik heb ook de originele technicsslipmatten gekocht, vind ik ook veel leuker draaien dan degene die ik eerst had ...
btw @ Aemilius: waar laat je zo'n slipmatten maken?

Dd
Luxx    posted on 22-05-2007 15:37
dat wil ik ook wel eens weten
www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.481 days.
 Post CommentThat would be 216 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

206 Users online: 16 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 30.247
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.897.269