Goeie Effector (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 12-05-2007 18:35
Haloo,
Ik heb eens op new-line gekeken naar effectors, ik zag de behringer DFX-69
Maar zijn er nog andere effectors? Of is die behringer goed genoeg.

En dan een vraag over die DFX69, je moet dat ding op je master aansluiten, maar dan heeft die BPM counter toch geen nut? Ofwel? Of moet je er zo 2 kopen?
Iets meer uitleg, als iemand dat weet.

Thanx

What do you think about Goeie Effector ??

Vote :   

Luxx    posted on 27-05-2007 19:45
je kan het effect dus alleen toepassen op de master en niet een individueel kanaal
www.mothermusic.nl
Wout-r    posted on 27-05-2007 19:48
Precies dus op al het geluid wat uit de master komt, wordt het effect toegepast.

Je kunt er wel 2 kopen, maar dan moet je het tussen de cd-speler en de mixer zetten. Maar dit is eigenlijk dikke onzin vind ik, want dan kun je beter het geld in de zak houden en er 1 kopen en hem tussen de master doen. Dan kun je later altijd een mixer met send/return kopen.
JasperVC    posted on 27-05-2007 23:19
Poster: Wout-r
Precies dus op al het geluid wat uit de master komt, wordt het effect toegepast.

Je kunt er wel 2 kopen, maar dan moet je het tussen de cd-speler en de mixer zetten. Maar dit is eigenlijk dikke onzin vind ik, want dan kun je beter het geld in de zak houden en er 1 kopen en hem tussen de master doen. Dan kun je later altijd een mixer met send/return kopen.

Maar, een effector tussen master en versterker?? Als ik een climax van een liedje wil opbouwen met de effector en en het andere liedje wil afbouwen lukt het niet. Dus eigenlijk ben ik er niet zo veel mee, toch?
Wout-r    posted on 28-05-2007 10:34
Over al het geluid wat uit de master komt, gaat het effect. Dus als je gewoon 1 kanaal op hebt staan, gaat het effect over dat ene kanaal. Maar als je een overgang an het maken bent, komen beide kanalen via de master eruit en komt het effect dus over de beide kanalen.

This is an old Topic

No new postings for 6.348 days.
 Post CommentThat would be 211.6 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

96 Users online: 9 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 29.735
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.044.790