Poster: Jer-E
kaos pad kaos pad kaos pad geloof me koop die die is te ziekelijk check youtube voor filmpjes weet zkr je ben onder e indruk
kaos pad kaos pad kaos pad geloof me koop die die is te ziekelijk check youtube voor filmpjes weet zkr je ben onder e indruk
Poster: djjw
Moeilijk he, leestekens gebruiken
Oja, en bij sommige woorden ben je ook wat letters vergeten.
loop niet zo te zeike praat gewoon ontopic
Poster: dj_lightzone
eerst wil je zo goedkoop mogelijke gear, en nu ga je ineens een dure effector kopen?
Poster: JasperVC
GOEIE OPMERKING !!! ik wist dat dit ging komen
Maar nu heb ik werk !!! Dus moest ik nog een maand gewacht hebben met installatie kon ik iets beters kopen... Maar dat hoeft voor niet want ik ben zeer tevreden.
Dj lightzone ---- Gij zijt wel nog een slimme gast ee. Zo al die dingen onthouden wat ik gezegt heb
Poster: ciderke
Geef toch gewoon toe dat hij gelijk heeft, als iedereen zoals jou zou typen zou ik heel de dag voor m'n pc zitten om alles te ontcijferen.
Als je net zo draait als dat je praat is het niet veel...
Poster: Bastian
Hmm nogal vreemd, je wilt een FX kopen.
Ten eerste heb je het totaal niet nodig bij jump, ten tweede raad ik dik aan om eens flink aan je mix vaardigheden te werken
Hmm nogal vreemd, je wilt een FX kopen.
Ten eerste heb je het totaal niet nodig bij jump, ten tweede raad ik dik aan om eens flink aan je mix vaardigheden te werken
haha met produceren zitten de effecten al in je software
En eerst gewoon de basis leren, dan de extra's ontdekken!
Poster: ciderke
Geef toch gewoon toe dat hij gelijk heeft, als iedereen zoals jou zou typen zou ik heel de dag voor m'n pc zitten om alles te ontcijferen.
Poster: Nvie
Moet er nu weer een heel topic verziekt worden met dit soort geblaat? Stuur gewoon een TR en vul niet een heel topic op. Overigens sluit ik me geheel aan dat Jer-E best wat meer op z'n manier van schrijven mag letten, af en toe wordt het wel héél bont.
Maargoed, we kunnen weer On-Topic!
Poster: Lorenzo90
De meeste mixers zijn voorzien van een Send/Return functie. De Send sluit je aan op de line in van de DFX69 en de line out op de Return. Dan druk je dus op de Send knop bij een kanaal, deze wordt naar de DFX69 gestuurd waar je effecten op kunt doen en daarvandaan wordt ie met effecten teruggestuurd.
Poster: JasperVC
ik heb geen send/return
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.