www.djresource.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 11-05-2007 13:22
Ik was aan het googlen en kwam deze website tegen.

////www.djresource.com/

Staat nog niets op. Maar ik dacht zeg het even.

What do you think about www.djresource.com ??

Vote :   

dj-nick    posted on 11-05-2007 14:41
Haha 2e djresource of veranderen we naar .com .

HouseArrest    posted on 11-05-2007 15:06
Ik weet wel dat die site al bijna anderhalf jaar leeg is en alleen dat logo'tje erop staat meer kan ik er ook niet over zeggen ;p
PatrickBeuken    posted on 11-05-2007 15:42
Tja... is jammer voor Lead en Wim, maar daar zullen ze wel van op de hoogte zijn. Het domein is al vanaf 18 sept 1999 geregistreerd en staat op naam van iemand aan Arrizona. Dat domein is dus heel erg lastig te krijgen. Dan zou je al ieder jaar moeten hopen dat het domein niet automatisch verlengd wordt, waardoor DJR het snel zou kunnen registreren.
RenéKuppens    posted on 11-05-2007 15:59
of die ene goede meneer denkt natuurlijk met DJ R gaat het zo goed ik wacht tot dat ze .com komen kopen van mijWinking my eye
W.i.M    posted on 11-05-2007 16:19
Poster: Dj-RK
of die ene goede meneer denkt natuurlijk met DJ R gaat het zo goed ik wacht tot dat ze .com komen kopen van mijWinking my eye

We hebben al een paar ton geboden voor dat domein maar dat vonden ze te weinig. Nu kunnen we nog wel meer bieden want de zak is nog lang niet leeg maar laat ze dat domein maar houden.

Een goede domeinnaam hebben is 1, er wat mee doen is een ander verhaal
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Luxx    posted on 11-05-2007 16:19
ja die site kwam ik ook een paar keer op. maarjaaaa wat ken je eraan doen
www.mothermusic.nl
MD    posted on 11-05-2007 16:23
Ja soms kom ik er ook op terecht, maar kom.
Ik vind het niet zo lastig om het domein dan te moeten veranderen naar.eu hoor.
Laat die jongens hun domein maar houden. :P
Op een dag zijn ze het beu hem te blijven betalen.
W.i.M    posted on 11-05-2007 16:34
We hebben natuurlijk geen geld geboden voor dat domein, veel interesse in dat domein hebben we niet als er voor betaald moet worden. En het lijkt wel of hij daarvoor geparkeerd staat. Sinds 1999 wordt er niets mee gedaan.

En we kunnen ook niet alle extensies hebben. Zo hebben we ook www.djresource.org laten vervallen.

Wat we natuurlijk wel hebben is :

www.djresource.nl
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 11-05-2007 16:36 (11%)
Lead    posted on 11-05-2007 17:49
We hebben wel gekeken naar het .com domein maar toen we de .nl registreerde was deze al bezet en draaide er een amerikaanse website op.

We zitten in europa dus de .nl en de .eu extensies zijn hier belangrijker. De amerikanen weten ons overigens wel te vinden hoor, ondanks de .eu extensie Winking my eye
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 11-05-2007 17:51
Joa... zo veel domeinen heb je toch niks aan. Mensen komen toch maar via 1 domein dat ze kennen of via een zoekmachine. En voor de vindbaarheid in een zoekmachine is het het voordeligst als je zo min mogelijk domeinen hebt die op dezelfde plek uitkomen.
Steev    posted on 11-05-2007 17:52
Poster: W.i.M

We hebben al een paar ton geboden voor dat domein maar dat vonden ze te weinig. Nu kunnen we nog wel meer bieden want de zak is nog lang niet leeg maar laat ze dat domein maar houden.

Ik wilde net zeggen, goed investeren is wel belangrijk natuurlijk!  :p

This is an old Topic

No new postings for 6.524 days.
 Post CommentThat would be 217.5 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 17 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 14.058
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.269.123