Hij ziet er een beetje speelgoedachtig uit maar het idee om een cd en vinyl te comineren is wel orgineel.
Poster: Jorrit
euh, nou wat heeft die technics toe te voegen aan de pioneer
Liever Denon en Pioneer dan!
gemini maakt combi... ik bedoelde met technics+pioneer de 2 standaarts samen laten smelten tot de ultieme combi
wat wil je dan met denon+pioneer? kan me niet herinneren dat ik ooit een denon TT heb gezien
Poster: jordyPoster: Jorrit
euh, nou wat heeft die technics toe te voegen aan de pioneer
Liever Denon en Pioneer dan!
als er een combi komt van anoloog & digitaal lijkt me toch dat je aan pioneer + technics meer hebt
Poster: jordy
wat wil je dan met denon+pioneer? kan me niet herinneren dat ik ooit een denon TT heb gezien
Poster: Lead
Ik ben benieuwd hoe hij mixt.... ik hoop hem wel ergens in de winkels te vinden binnenkort...
nee liever een holografisch scherm
heb keer ergens gelezen dat ze ermee bezig waren... zal nog wel lang duren denk ik zo (als het ze lukt) maar geef toe zou wel vet zijn... zo een stripper in 3d boven je deck haha
dvd met holiografische stripper ofzo, ik heb teveel fantasie
ik weet niet meer precies waar, maar het ging over game(hardware-)developing ofzo... voor vechtgames enzo... is al ff geleden zal wel geflopt zijn
heeft iemand em al gezien, of weet waar die staat? zou em welleens willen uittesten namelijk