Ik heb een probleem met (waarschijnlijk) mijn mixer. Alleen op kanaal 2 hoor ik aan de rechterkant geen mid. Ik hoor geen mid door de boxen en ook niet door mijn koptelefoon. Op kanaal 1 hoor ik alles wel helemaal goed en zoals het hoort. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit (zelf) verhelpen.?
User edit by ScottB on 10-05-2007 @ 16:10:49 (29%)
What do you think about Geen mid aan de rechterkant ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dat zal ik eerst eens doen. Wat me wel opvalt is dat het probleem zich pas voordeed nadat ik de dopjes van mijn linefaders had omgedraaid. Maar ik heb bij kanaal 1 en kanaal 2 de dopjes omgedraaid en alleen bij kanaal 2 heb ik nu een probleem. Zou het kunnen dat er iets kapot is, omdat ik te hard op de fader heb gedrukt?
Misschien even handig om erbij te vertellen over welke mixer we het hebben. Analoge en digitale mixers zijn namelijk een wereld van verschil in onderliggende werking.
Het is een reloop rmx-30, gewoon analoog geloof ik.
This is an old Topic
No new postings for 6.366 days. Post CommentThat would be 212.2 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.