Hey,
Op www.djsounds.com zat ik dat je tijdelijk bij aankoop van de CDJ-800 een CD map voor 200 cd's krijgt!
Nu zit ik al een tijdje te kloten met hema mapjes etc. maar die zijn steeds te klein.
Dus mijn vraag, weet iemaand waar je die dingen kan kopen? (een hele CDJ-800 is ook weer iets te veel van het goede )
Poster: Lead
Pioneers zijn er nog in een heel klein aantal (50 setjes oid) en die zijn niet meer te koop....Misschien moeten we eens een prijsvraagje doen ofzo....
<kinderachtig mode> Mensen die vragen, worden overgeslagen </kinderachtig mode> Sorry, ik kon het niet laten
Poster: jordy
komt er nog een keer een prijsvraagje?h3h3
kan namelijk nog wel 2 coole matjes gebruiken
Alleen als Lead aangeeft er geen problemen mee te hebben ben ik in staat om aan pro cd mappen te kunnen komen (240 stuks per map,en groter) voor een schappelijke prijs.
Dit is via een relatie van mij en ik heb geen behoefte om daar aan te verdienen.
groet
Topic: Pioneer CD map (3/3)
lijkt me duidelijk
matjes is offtopic aanverwant gezever
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.