Patrick Jumpen, Jumper EN Producer!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 25-04-2007 17:07
Wie kent Patrick Jumpen niet? Hij staat steenvast op video.google's top 10!
Hij maakte een Jump tutorial die zelf Jan Peter Balkende begrijpt en Jumpte ook
in het politie bureau. Nu verlegt hij zijn grenzen en wordt producer

Patrick Jumpen uit Eindhoven, de bekendste jumper van Nederland wiens gewaagde jumpfilmpjes op internet al bijna 5 miljoen keer zijn bekeken en die daarmee aan de voet stond van de huidige Nederlandse jumpstyle-hype, heeft een platencontract getekend met het Belgische Start Stop Records, bekend van o.a. 'Explosive Car Tuning' en 'Jumping Is Not A Crime', nadat zij hem zagen jumpen in de Zalinaz in Etten-Leur. Patrick werkt al geruime tijd aan eigen muziek om zijn jumps te begeleiden en nu komen zijn eerste twee nummers, "Holiday" en "Gangster" uit op single in België en Nederland. In België en daarbuiten zullen optredens van Patrick Jumpen verzorgd gaan worden door Explosive Bookings, in Nederland neemt Muziek- en Showbureau Jan Vis uit Rosmalen de boekingen voor haar rekening. Patrick won eerder dit jaar de Jumping Is Not A Crime solo-contest in de Time Out in Gemert, stond in de finale van de duo jump contest in de Hollywood Music Hall in Rotterdam en is nu veelgevraagd jurylid bij contests in het land.

Patrick Jumpen is inmiddels ook regelmatig in de media te vinden. Hij was te zien bij o.a. TMF Reaction, RTL Lijn 4, Super Nick, Man Bijt Hond en binnenkort dus bij BNN, was te horen op Caz en 100% NL en te vinden in Spits, Metro, Algemeen Dagblad, Telegraaf, Volkskrant, Eindhovens Dagblad en vele andere regionale bladen. Het duo optreden bij TMF Reaction staat al langer dan een week op #1 bij de meest bekeken video's top 50 op http://tmf.nl/mediaplayer en de video's op Google worden dagelijks gemiddeld 35 duizend keer bekeken. In de Google Video Top 100 staat de top tien vol met Patrick Jumpen video's - waaronder de "Tutorial die Jan Peter Balkenende zelfs kan begrijpen" die al weken steevast de eerste plaats bezet houdt en het filmpje die voor alle bekendheid zorgde, "Jumpen in het politiebureau".

Achter de schermen wordt Patrick Jumpen tegenwoordig bijgestaan door producers Flamman & Abraxas die hem enige tijd geleden ontdekten via internet, hem "uit de achtertuin plukten" en in de studio hebben neergezet. Zij werken nu hard samen met Patrick om de liveshow vorm te geven, want binnenkort gaat Patrick beginnen met zijn officiële "Jumpend het land door" tour, langs discotheken, verenigingen, feesten en festivals - in de weekenden en de vakanties samen met zijn "jump-kompaan" Dion met wie hij ook op TMF te zien was. Patrick zal jumpen op zijn eigen muziek, op een mix van zijn favoriete tracks en interactief bezig zijn met het publiek in de vorm van een kleine jumples of een lokale contest. Natuurlijk wordt er de tijd genomen voor foto's en handtekeningen.

De single "Holiday" zal naar verwachting binnnen drie weken in de winkels liggen.

Bron: Partyflock.nl
dj2dj.nl

What do you think about Patrick Jumpen, Jumper EN Producer!! ??

Vote :   

Bastian    posted on 25-04-2007 17:09
Die tracks zijn door de party animals gemaakt heb ik gehoord:P
Volgens mij willen ze gewoon alleen maar geld verdienen
tairip    posted on 25-04-2007 17:12
Bronvermelding graag Winking my eye Partyflock.nl in dit geval geloof ik.
Als je een stuk text overneemt moet je de bron vermelden.
RenéKuppens    posted on 25-04-2007 17:14
Ja ben niet bang dat hij die nummers zelf maakt

Hij is bekend producer er achter en je kunt weer een jaar vooruit

Geld in broek en wat wil je nog meer
dj-t    posted on 25-04-2007 17:16
hij is wel ruig:P en ja wie kent hem niet?

ik denk net als bastian dat ie een beetje achter het geld aan zit,
en wil hij ook publiciteid zo, om nog bekender teworden
RenéKuppens    posted on 25-04-2007 17:24
Heb even gegoogled en vind er heel veel van dit soort dingen..

Patrick Jumpen gast optreden bij Party Animals
Patrick Jumpen FT Party Animals live at

van die dingen
maar nergens een duidelijk omschrijving wie er achter de platen van hem zit

dj-t    posted on 25-04-2007 17:28
nee, tuurlijk niet dat is de truck:P
maar dat mixt hij niet zo ff zelf
MoXeGy    posted on 25-04-2007 17:30
daar staat:
.....
Achter de schermen wordt Patrick Jumpen tegenwoordig bijgestaan door producers Flamman & Abraxas die hem enige tijd geleden ontdekten via internet, hem "uit de achtertuin plukten" en in ....
en als je even zoekt kom je hier op uit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flamman_&_Abraxas
RenéKuppens    posted on 25-04-2007 17:48
van GOOD TO GOWinking my eye

zal wel lache worden denk ik
jerzz    posted on 25-04-2007 17:51
en dan check je onmiddelijk: http://www.flamman-and-abraxas.nl/

Gasten zijn al jaaaaaaren bezig .... Diverse succesvolle projecten opgestart tijdens hun carriëre dus waarom niet in de jump jumpen Winking my eye

Smart move wederom :D

Synq    posted on 30-04-2007 12:51
Ik heb zo een filmpje 1x gezien + zijn site en ik vond het echt kapot gaan.
Die overdrijfd echt hard met dat jumpen, die heeft daar move's tusse gezet waarvoor ik mij echt schaam dat hij dat als jump naar voren brengt voor praktisch heel de wereld. Die halve karate stampen enz, echt lachwekkend en beschamend.
Code-Y    posted on 12-06-2007 11:04
jumpstyle, ik weet het niet hoor...... ik heb tijdje geleden in een (!!!!!!) bibliotheek een jumpparty gedraaid, het was wel leuk. maar MAN wat zijn die mensen moeilijk vrolijk te houden! weet niet of het aan de mensne of aan de muziek lag, maar die jump doet mij geen goed!

de muziek vind ik wel grappig enzo.... dat wel hoor... alleen neem nou bijvoorbeeld dj Coone & Ghost - Pitch up........ hoe laag kun je zinken? te simpel voor woorden....

nvm
jumpstyle is NOT my style!
Hansje    posted on 12-06-2007 12:03
Pfff, weer zo'n commerciele l*llo die denkt ff snel geld binnen te halen.
En wat moet hij er voor doen?
Een beetje polka dansen op muziek die door anderen geproduceerd word.
Ik vind dit gewoon te triest voor woorden, als je je bedenkt dat er zoveel getalenteerde dj's zijn, die jaren op hun slaapkamertje staan te oefenen, af en toe meedoen aan een djcontesten, democd's maken en pas na zoveel jaar eens voor een fatsoenlijke gig worden geboekt.
En dan wordt ff een zo'n prutsertje die toevallig goed kan jumpen en z'n video's op youtube zet ff ineens een ster?
Ik heb hier maar een woord voor en dat is "belachelijk"
Code-Y    posted on 12-06-2007 13:53
Poster: Hansje
Pfff, weer zo'n commerciele l*llo die denkt ff snel geld binnen te halen.
En wat moet hij er voor doen?
Een beetje polka dansen op muziek die door anderen geproduceerd word.
Ik vind dit gewoon te triest voor woorden, als je je bedenkt dat er zoveel getalenteerde dj's zijn, die jaren op hun slaapkamertje staan te oefenen, af en toe meedoen aan een djcontesten, democd's maken en pas na zoveel jaar eens voor een fatsoenlijke gig worden geboekt.
En dan wordt ff een zo'n prutsertje die toevallig goed kan jumpen en z'n video's op youtube zet ff ineens een ster?
Ik heb hier maar een woord voor en dat is "belachelijk"

ik heb hier maar een woord voor:
AMEN!
Nvie    posted on 12-06-2007 13:59
Halloooooo bodem van de samenleving, zien we je nu alweeerConfused Het moet toch echt niet gekker worden...
DNR    posted on 12-06-2007 17:21
<-- zegt genoeg

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

103 Users online: 16 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 11.391
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.961.950