Poster: Vibemaster-D
voor 350 euro heb je ene flinke pa hoor
ik gebruik zelf regelmatig de JBL SRX set,
en ik huur die bij de plaatselijke boer een dorp verderop voor
300 euro die haalt een mannetje of 1000 wel
Poster: djmamo
denk dat je voor de dj set al aardig wat kwijt bent ongeveer 150 euro en dan moet je dus nog voor 100 man geluid hebben met een budget van 500 - 150 = 350 euro, denk niet dat je dat gaat redden.
kijk anders ff bij peitsman deze zitten in Rotterdam/spaansepolder.
maar denk dat je budget erg beperkt is. succes
Poster: greup
klopt,
350 daar redt je in mijn regio geen set voor die 1000 man in de openlucht moet kunnen bespelen. dj-booth gaat hier normaal ook voor 150 euro over de toonbank.
Poster: PatrickBeuken
2x CDJ1000 zit je bij de meeste verhuurbedrijven op 100 euro excl btw, doe daar een djm800 bij en je zit al gauw op de 150 euro. Ik zou het er ook niet aan uitgeven, maar dat zijn wel de prijzen.
Poster: tairip
In en rondom Groningen ligt de prijs voor een CDJ-1000MK3 balie met een DJM-800 op..... 90.- ex BTW!
Poster: djmamo
mischien is het slim om dan niet meer te reageren, omdat de topic starter uit rotterdam komt en dus eigenlijk helemaal niets aan jouw prijs heeft van verhuur.
omdat ze bij jullie veel minder vragen (als je op internet gaat kijken maakt het niets uit ook in groningen niet). maar wel veel verder weg is.
Poster: Pilli
die booth requirements zijn van de dj, dienen we ons aan te houden.. dus die 1000mk3's en djm800 zijn een harde eis..
Poster: Vibemaster-D
voor 350 euro heb je ene flinke pa hoor
ik gebruik zelf regelmatig de JBL SRX set,
en ik huur die bij de plaatselijke boer een dorp verderop voor
300 euro die haalt een mannetje of 1000 wel
Poster: Pilli
over het dj verhaal, ja, hij heeft zijn eigen headphones, maar komt direct van zijn zaak en is niet in staat zijn headphones mee te nemen, headphones is een kleine zorg, desnoods neem ik mijn eigen mee..
Poster: killerbee
En zijn muziek dan heeft hij die op een usb stik staan
Poster: Pilliik zou voor een andere dj gaan, als hij zijn eigen koptelefoon niet meeneemt is het een dj die het niet verdiend om te mogen draaien. ik kan niet zonder mijn koptelefoon en als ik met een andere moet draaien moet ik toch erg wennen.
Zijn muziek ligt op de zaak... (lifestyle winkel waar hij draait als er geen klanten zijn)
Hij kan alleen de headphones niet meenemen, zijn muziek wel.. maar zoals ik al zei, headphones zijn niet zo'n probleem, er is altijd wat op te vinden (hem overtuigen om wat moeite te doen en zijn headphones meesleuren of zelf wat fixen)
maar we gaan weer offtopic, iemand nog advies over de PA set?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.