wat doe jij met je koptelefoon (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 18-04-2007 18:44
ik vraag me af wat de jullie doen met gear dat je hebt gehad en eigenlijk niet meer kan verkopen, bijvoorbeeld koptelefoons.

als je de koptelefoons een jaar hebt gebruikt en ze gaan kapot wat doe je er dan mee.

ik leg ze in mijn vitrinekast, het heeft toch een hoop geld gekost.
Enlarge: headphones
en wat doe jij met gear die je niet meer gebruikt en niet verkoopt?
www.moonentertainment.nl

What do you think about wat doe jij met je koptelefoon ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 18-04-2007 21:23
Poster: MaxvEck
Ik vind het eigenlijk wel leuk als het stuk is om het nog stukker te maken :p

Haha :D Dat heb ik ook eens gedaan met een dubbele cd-speler. Ik heb er met een hamer op liggen rammen, etc. Was best leuk... totdat ik erachter kwam dat twee nieuwe loopwerkjes maar 30 euro kosten :P
Dj_Fantasy    posted on 18-04-2007 21:26
Zeg je toch gewoon dat je buurjongen is komen spelen en hij met de hamer erop heeft gekloptWinking my eye valt hij misschien nog onder garantie..
dj2dj.nl
Lukaz    posted on 18-04-2007 21:59
tot nu toe allemaal weg gedaan. puur omdat het er iets gebroken was.. ik denk dat mn 2000 van nu wel een plaatsje aan de wall of fame krijgt
rob1n    posted on 18-04-2007 22:17
Poster: PatrickBeuken
Haha :D Dat heb ik ook eens gedaan met een dubbele cd-speler. Ik heb er met een hamer op liggen rammen, etc. Was best leuk... totdat ik erachter kwam dat twee nieuwe loopwerkjes maar 30 euro kosten :P

Ouch! Das wel balen!
Ik heb zelf nu een technics rp-dj1200 en ik heb echt het gevoel dat deze koptelefoon een super sterke constructie heeft (heb hem nu ongeveer 14 maanden in mijn bezit). Het draaipunt ziet er in iedergeval robuuster uit
Jori    posted on 18-04-2007 22:48
Lol, je moet er gewoon 1 kopen met een verwisselbare kabel, aangezien de kabel het gene is dat het snelst kapot gaat.
greup    posted on 18-04-2007 22:56
Poster: Jori
Lol, je moet er gewoon 1 kopen met een verwisselbare kabel, aangezien de kabel het gene is dat het snelst kapot gaat.

heb ik anders nog nooit gehad.. Wel veel kapotte behuizingen.
djjw    posted on 18-04-2007 23:22
Poster: greup
heb ik anders nog nooit gehad.. Wel veel kapotte behuizingen.

Idd, dat heb ik dus ook altijd, of scheuren net voorbij de hoofdband bij het
draaipunt.
Mn HDJ 1000 is zelfs helemaal afgebroken op de oorschelp beugel,
gelukkig was dit garantie.
Winston    posted on 19-04-2007 01:13
Een 40 mm Numark headphone, mijn eerste DJ headphone, gebruik ik als reserve of als ik licht wil reizen of relatief onopvallend wil zijn.

Kapotte Stanton PRO 3000 heb ik weggegeven.

Een gewone Coby luisterheadphone om 's nachts te kijken naar tv zonder slapende mensen te storen. In eerste instantie gebruikte ik deze toen ik nog geen DJ headphone had.

Mijn eerste DJ cd players, de Stanton S-250's, zijn nog gewoon aangesloten op mijn mixer, naast de nieuwe Stanton C.314's.

Ik denk dat als ik een compleet nieuwe set heb ik nog beide zal gebruiken. De oudere kan ik misschien nog verhuren voor een zacht prijsje aan een bar of zo.
Tic Toc
Zjerre    posted on 19-04-2007 13:15
men eerste koptelefoon was al naar de ruk na vier maanden :x

eentje van numark, doorgebroken aan het uiteinde van het verlengstukje om je koptelefoon zo langer te maken. gewoon met het afnemen knak gedaan :p

heb die toen geplakt en andere gekrege van men vriendin, die numark ligt nu in men bak onder om savonds aan te sluiten op men laptop gewoon Happy, laughing

nu bijna een jaar stanton 2000 en nog nix op af te keuren Happy, laughing  

Luxx    posted on 19-04-2007 13:43
ik heb mijn oude HP gewoon in de kast gepleurt. voor als ik mijn stanton aan DJ vriend van me moet uitlenen omdat hij in een club wilt draaien. 

www.mothermusic.nl
dancedimension    posted on 19-04-2007 14:29
Mijne ligt gewoon in een laadje, kijk er voor de rest niet meer naar om, een Numark PHX, brak af bij de hoofdband als je het het wil verlengen, achja niks aan te doen heb er wel een jaar plezier van gehad maar had langer gemogen, heb nu de Technics RP-DH1200.. geweldig ding, gaat nu ruim 9 maanden mee.
DNR    posted on 19-04-2007 16:32
k heb nu een teringer hpx2000 ofzow iets.. word binnekort vervangen

dat ding is in ieder geval nog wel heel na 5 maanden ofzo.. terwijl ik met dat ding niet zo voorzichtig ben.

en wat ik er mee gaan doen als k een nieuwe heb weet ik nog neit. ik denk dat ik hm in de kast dump
sjefkuh    posted on 19-04-2007 18:14
Mijn oude HP licht ook in de kast. Was een oude senheisser.
Nu heb ik 'n dj pro 2000 en ik hoop dat die nog even mee gaat:D
jannickv    posted on 15-05-2007 18:45
kast binnen gooien
Prozei    posted on 15-05-2007 19:13
ik heb nog een afgeragde hdj1000 iemand intresse

Lukaz    posted on 15-05-2007 19:17
ja
david87    posted on 15-05-2007 22:32
heb al 2 stanton's naar de kl*ten geholpen telkens afgebroken aan de oorschelp , gelukkig viel de eerste onder garantie , en de tweede soldeer ik telkens opnieuw terug samen ; gewoon het plastiek terug samensmelten en hij kan er weer tijdje tegenaan
Steev    posted on 16-05-2007 07:34
Poster: david87
heb al 2 stanton's naar de kl*ten geholpen telkens afgebroken aan de oorschelp , gelukkig viel de eerste onder garantie , en de tweede soldeer ik telkens opnieuw terug samen ; gewoon het plastiek terug samensmelten en hij kan er weer tijdje tegenaan

Heb ik ook last van, laatst is m'n 3000 rond de oorschelp gebroken, al 2 keer zelfs :p, en telkens maar weer lijmen en samensmelten zodat hij weer een maandje mee kan ...

User edit by Steev on 16-05-2007 @ 07:34:29 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.476 days.
 Post CommentThat would be 215.9 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

199 Users online: 11 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 38.975
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.529.047