Hoihoi, ik kan hier in een winkel in de buurt 2x SynQ XTRM.1 + 2x Ortofon Concorde Pro-naald aankopen voor 779 euro
zou dit volgens jullie een goede koop zijn? ik heb al een SynQ SMX.1 en een SynQ CDX.1 :D
What do you think about SynQ XTRM.1 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Das een behoorlijke prijs voor Belgi?, maar het is absoluut niet goedkoop in vergelijking met nederland/duitsland
Natuurlijk, als de winkel in de buurt is, isdat wel handiger moest er ooit eens iets mee fout gaan.
Poster: Sammow Hoihoi, ik kan hier in een winkel in de buurt 2x SynQ XTRM.1 + 2x Ortofon Concorde Pro-naald aankopen voor 779 euro
zou dit volgens jullie een goede koop zijn? ik heb al een SynQ SMX.1 en een SynQ CDX.1 :D
Volgens mij is het gewoon een nette prijs! Het is in elk geval de markt conforme waarde P.s. Een winkel bij je in de buurt moet je steunen, je kan er makkelijk heen voor garantie en service. Ook kunnen zij je uitleg geven als je iets niet snap of als er iets niet goed werkt.
Goede koop? Ja. Goedkoop? Nee. Als je het zou kopen bij bijv. new-line (ik noem even een voorbeeld) ben je daar €805 voor kwijt, en ben jij dus goedkoper uit, nou moet ik zeggen dat new-line ook niet de goedkoopste is. Als je echt op zoek gaat naar goedkope shops kan je het best goedkoper vinden.
Maar als het inderdaad bij een winkel is bij je in de buurt, zou ik het zeker doen!
als je al zoveel synq spullen heb denk ik dat je wel vertrouwen in het merk heb. synq draaitafels zijn best goede dingen en zijn volgens mij iets sterker dan de technics,, de prijs is leuk maar maar daar meot je niet echt van kijken.. als je bij winkel a de tt 600 kost ( een voorbeeld)met slechte service, geen officiele dealer etc en bij winkel b 700 kost met goede service en officiele dealer etc. dan zou ik toch liever voor winkel b gaan omdat ze beter service hebben enzo en officiele dealer zijn.
Ik ben zelf gebruiker van deze tafel en ben er zeer tevreden over. De kwaliteit is erg goed. Zie ook de review er van. Wat wel belangrijk is dat je de speling van de tafel af laat halen en hem zelf goed afstelt. Als je geen ervaring hebt met het verwijderen of er niet zo handig in bent dan moet je dat iemand laten doen of eventueel bij de webshop als dat kan. De naalden gebruik ik ook en zijn ook erg fijn, vooral omdat alle Ortofoon naalden uitwisselbaar zijn met elkaar.
User edit by Cyspoz on 01-05-2007 @ 09:51:37 (30%)
heb mijn synq plus ortofon concorde pro naald gekocht voor 360 euro twee maanden geleden... (in keulen)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.482 days. Post CommentThat would be 216.1 months or a whopping 17.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...