mp3 vraagje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Steve-O    posted on 17-04-2007 16:42
Even voor de mensen die hier wat vanaf weten of voor pioneer mk2 gebruikers(a):

Ik draai binnenkort in een club waar ze mk2's hebben staan, nu had ik een vraagje want zo heel technisch ben ik niet,

als je cd's brandt (mp3 tracks legaal gedownload btwWinking my eye) met nero, ik maak er dan audio-cd's van  is dat nou dan een wav bestand? ,  en kan ik die afspelen op een mk2?

thnx!

What do you think about mp3 vraagje ??

Vote :   

lolbroek    posted on 17-04-2007 16:46
Geen wave, maar het formaat dat een cd gebruikt (de naam ontglipt me even). Die zijn op elke cd speler perfect afspeelbaar hoor Happy, laughing
Enkel zien dat je de cd's brand op de speed die voor jouw computer het beste is (moet je zelf even kijken, ik brand op mijn mac aan x4 speed)
the-melody    posted on 17-04-2007 16:47
die kun je afspelenHappy, laughing. wat die ervan maakt weet ik niet. Ik gok gewoon mp3? Met het enigste verschil dat het geen mp3 cd is waar je nummers in mappen steken.
Steve-O    posted on 17-04-2007 16:56
oke thnx voor antwWinking my eye naja anders had ik ff wat moeten verzinnen maar ik heb totaal geen ervaring met de mk2, alleen mk3 naja doet er niet toeWinking my eye bedankt!!!
Hansje    posted on 17-04-2007 17:03
Ik dacht dat hij er dan .cda bestanden van maakte, maar in ieder geval als je mp3's op cd brand als audiocd met nero of elk ander willekeurig brandtooltje dan kun je ze afspelen met de mk2's
Steve-O    posted on 17-04-2007 17:07
naja kijk als ik daar was gekomen en hij blijkt het niet te doen hang ik:s:p naja ben blij dat dat kan iig, nu we toch bezig zijn is een dayton mengpaneel: apollo beetje goed?
tairip    posted on 17-04-2007 17:22
Poster: Steve-O
naja kijk als ik daar was gekomen en hij blijkt het niet te doen hang ik:s:p naja ben blij dat dat kan iig, nu we toch bezig zijn is een dayton mengpaneel: apollo beetje goed?

Een Dateq Apollo wel Winking my eye Die bedoel je ook, oerdegelijk bak van Neerlands fabrikaat. Alleen je moet 10mm faders wel lekker vinden.
@ Hansje idd het cd formaat heet CDA oftewel Compact Disc Audio!
Dalique    posted on 17-04-2007 17:25
Mp3tjes van je pc op een schijfje branden (kdoe het gewoon met WMPWinking my eye)

in die 1000mk2's stoppen, en gaan met die handel
tairip    posted on 17-04-2007 17:45
Poster: DALIQUE
Mp3tjes van je pc op een schijfje branden (kdoe het gewoon met WMPWinking my eye)

in die 1000mk2's stoppen, en gaan met die handel

Ja dan maakt ie er dus een CDA bestandje van Winking my eye Windows mediaplayer converteert MP3'tjes automatisch.
lolbroek    posted on 17-04-2007 18:01
Ja, maar gebruik toch maar een degelijk brandprogramma als het kan (niet dat windows niet degelijk is ofzo... / *irony* :P )
Steve-O    posted on 17-04-2007 22:30
ja als ik brand en je stopt hem weer in je pc zegt tie wav-bestanden dus hij zal em wel automatisch converterenWinking my eye

@tairip: ik heb liever langer faders maarja ik zie het wel, heb er nog nooit mee mogen spelen maar zal wel goed komen. ... wel jammer dat er geen effecten opzitten..
eXe    posted on 17-04-2007 22:45
Effecten maak je met je cd-spelers Winking my eye Je kan wel leuke dingen uithalen met de mk2's volgens mij. Beetje loopen, met tempo spelen, scratch etc. etc.
Zo lang de beat maar gelijk loopt he

Iig veel plezier en maak er een mooie avond van! Welke club moet je draaien eigenlijk?

ps.: weet je denk ik al wel, maar de bitrate van de nummers (mp3) moet hoog genoeg zijn. Anders klinkt het echt bagger daar in de club. 192kbs/320kbs was dacht ik wel ok. Maar veel lager moet je echt niet gaan. (correct me if i'm wrong)
Steve-O    posted on 17-04-2007 23:03
ja dat van die bitrate wist ikWinking my eye tis niet mijn eerste avond in clubs hoorWinking my eye maar bedankt voor reminding meWinking my eye tis 11mei in beach club havana te rockanje met waarschijnlijk jeroen post of zon soort dudeWinking my eye

ja duh , tis wel de bedoeling dat het gelijk blijft:p
eXe    posted on 18-04-2007 16:31
Nooit van die club gehoord, maar het ligt dan ook niet echt in de buurt.
Ja wist niet of je al eerder had gedraaid, dus ik zei het maar even voor de zekerheid Happy, laughing

Wat heb je thuis dan aan gear staan?
Steve-O    posted on 18-04-2007 16:35
2x pioneer cdj800mk2
direct drive tt...reloop dacht ik en rmx 40 bpm
eXe    posted on 18-04-2007 19:57
Heb ze zelf ook en wat ik erover heb gelezen zijn die bijna hetzelfde als de 1000-Mk2's. Stroefheid van Jog Wheel, loopwerk etc.. Enige is dus een ontbrekende Mp3-functie op de Cdj-1000 MK2.

Have fun iig

Steve-O    posted on 18-04-2007 20:11
thnx, naja omdat hij geen mp3-ondersteuning had wist ik dus niet of hij wel mp3 tracks kon afspelen maar heb al begrepen dat dat kan dus gaat helemaal goedkomenWinking my eye thnx voor de reply'sWinking my eye
greup    posted on 18-04-2007 22:26
Vraag ts ruimschoots beantwoordt dacht ik zo,.
Voor vragen over cd'tjes branden zijn al genoeg topics.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

79 Users online: 6 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 7.888
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.736.511