Poster: MelleZo'n electrische vliegenmepper, je maakte er geen vliegen mee dood, wel al die andere beestjes, maar geen VLIEGEN. Verder wel een erg leuk ding om mensen pijn mee te doen :P
Poster: Luxx
zo'n swiffel stoffer ding dat heel goed dingen kon afstoffen ( vooral mijn gear) maar na 2 weken gaf dat ding meer stof af dan het opnam...
Poster: donkey
een universele afstandsbediening die het niet eens op een samsung tv doet
Poster: Vibemaster-DZe hebben zelfs al een soort bier in Nederland uit de handel genomen. Omdat hij het een beetje had afgezeken in zijn oudejaarsconferance
@ bastian. daar heeft Youp van 't hek al een keer wat over geklaagd bij heineken. het schijnt niet meer zo veel verkocht te worden
Poster: donkey
MissSalem : gelukkig, ik dacht dat het weer aan onze tv lag :D
Poster: christiano
een filter voor een sigaret waar bij je de nicotiene en de teer weg haalt (ze zeggen alleen de teer maar de nicotiene filtere ze ook)
trouwen 45 km autos zijn heel stoer :P
Poster: Flexii
waardeloos:
- alcohol vrij bier
- 45 km auto's
nuttige gadgets:
- Leatherman multitool
- Maglite
Poster: bastianhecker
ik heb een dildo met een in gebouwde condoom erop:S?
verder zijn ze wel perfect om mee te gooien/
nou geloof me als je met ze zessen zoon karretje optilt en je beetje met sterke mensen bent dan kan je der echt wel mee gooien:D.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.