het meest nutteloze gadget topic!! (4/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 16-04-2007 18:34
ok post hier je meest nutteloze gadget ooit.
maakt niet uit of je de gadget zelf heb gekocht of alleen gezien hebt. post hier die kut gadget van niks.
ik versta gewoon alles onder gadget Thumbs Up huishoudelijke vliegenmeppers met electroshocker erin tot DJ gear.. wat is jou meest nutteloze GADGET LETS FIND OUT :P

meest nutteloze ooit die ik heb:
een spinnen vanger die de spinnen niet pijn zou moeten doen. maar als ik de onderkant dicht doe dan snijd ie een plakkie van zijn poten eraf... errug diervriendelijk
www.mothermusic.nl

What do you think about het meest nutteloze gadget topic!! ??

Vote :   

Timmerink    posted on 30-06-2007 18:05
Zeer hilarisch, ging het topic trouwens niet over Gadgets en dergelijke i.p.v. diertjes folteren, verbranden en dergelijke...??
Luxx    posted on 30-06-2007 18:35
Poster: Timmerink
Zeer hilarisch, ging het topic trouwens niet over Gadgets en dergelijke i.p.v. diertjes folteren, verbranden en dergelijke...??

boeiend, het topic ging ook niet over dubbel posten.
dit is gewoon een chat topic man, ik ben dit topic gestart en vind niet erg hoe het zo loopt. gewoon lachen is waar het om gaat in chat topics vind ikzelf :D

ik kom net trouwens terug van werk, en ik heb als bijbaantje afwassen in een grand cafe.. bok druk altijd. maar goed, even terzake.

er liep al hele tijd een dikke vette vlieg langs me kop. dus ik sloeg em neer, daarna kwamen paar andere vliegen en die gingen er omheen vliegen. na tijdje stonden ze stil bij zijn opmerkelijk platte kadaver (mooi woord) en deed eenglas over 1 van die losers. dat glas ging vervolgens de industriële afwas machine in, en ik kan je vertellen, je moet je hand er niet in stoppen. is ontzettend heet:P. vlieg kwam er dan ook niet echt levendig uit
www.mothermusic.nl
Timmerink    posted on 30-06-2007 18:52
Ik vroeg het me af.. Dubbel post ging perongeluk, kan je zelf niet verwijderen.. Maargoed..
Luxx    posted on 30-06-2007 18:55
nee weet ik Winking my eye maar maakt niet uit verder:P
www.mothermusic.nl
jannickv    posted on 30-06-2007 19:13
Poster: T4Twister
waar begon dit topic ook alweer overConfused:P

Poster: Luxx
ok post hier je meest nutteloze gadget ooit.
maakt niet uit of je de gadget zelf heb gekocht of alleen gezien hebt. post hier die kut gadget van niks.
ik versta gewoon alles onder gadget Thumbs Up huishoudelijke vliegenmeppers met electroshocker erin tot DJ gear.. wat is jou meest nutteloze GADGET LETS FIND OUT :P

meest nutteloze ooit die ik heb:
een spinnen vanger die de spinnen niet pijn zou moeten doen. maar als ik de onderkant dicht doe dan snijd ie een plakkie van zijn poten eraf... errug diervriendelijk

OneSixty    posted on 30-06-2007 19:27
@ luxx : vertel effe waar je werkt , dan weet ik zeker dat ik daar niet moet gaan eten :p
Luxx    posted on 30-06-2007 19:30
van bleiswijk. moet je zowiezo neit eten. de service is traaaaaaaaaaaaaaaag :O
www.mothermusic.nl
Timmerink    posted on 30-06-2007 19:31
en het eten is vies!
OneSixty    posted on 30-06-2007 19:32
dat komt omdat iedereen eerst een vliegje in elk glas moet stoppen..
User edit by OneSixty on 30-06-2007 @ 19:38:21 (6%)
Luxx    posted on 30-06-2007 20:10
Poster: Timmerink
en het eten is vies!

hoe rustiger het daar is hoe gunstiger voor mij :D heb ik meer tijd om uit me neus te vreten
www.mothermusic.nl
jannickv    posted on 30-06-2007 20:45
eik!!!!!! vies!!!!!
Timmerink    posted on 01-07-2007 14:44
Haha, er zijn weinig dagen dat het daar rustig is (als ik er ben dan..), ach.. werken voor je geld, niet verkeerd toch
Denvo    posted on 01-07-2007 16:24
maarja nutteloze gadget:
Speciale Pizza snijder voor kinderen.. niet scherp dus.
OneSixty    posted on 02-07-2007 22:01
iemand nog een ballon om over je kop te trekken?

moet het wel eerst lukken he...

http://www.dumpert.nl/mediabase/19503/95b5eec5/index.html
Denvo    posted on 03-07-2007 14:30
Whahahhahah zou echt helemaal gaan space als ik daarin vast zat :O
Code-Y    posted on 01-12-2007 19:46
Sunrise vroeg aan mij hoe ik de tutorial over het modificeren van mijn electrische vliegenslapper had verkregen.... toen dacht ik.... 151 dagen na de laatste post in dit topic.... misschien zijn er wel; nieuwe nutteloze gadgets gekocht?

=)?

DJ-Code Y
Sunrise8    posted on 01-12-2007 19:49

code y heeft een nieuwe woord uitgevonden voor deze gemodificeerde vliegenmepper, namelijk

DE VLIEGENSLAPPER :p. NU TE KOOP BIJ UW PLAATSELIJKE DEALER :D

Music made me who i am
Luxx    posted on 01-12-2007 19:51
een schoenenkast die heel handig alle deuren van de schoenenkast tegelijk opent. resultaat: kast dondert mee naar voren.
www.mothermusic.nl
Code-Y    posted on 01-12-2007 19:51
Mijn "Plaatselijke dealer" handeld alleen in "Groen"ten :P
Luxx    posted on 01-12-2007 19:57
ook leuk: een schuurdeur die niet dicht kan. niet echt een gadget trouwens. wel nutteloos
www.mothermusic.nl
Code-Y    posted on 01-12-2007 19:58
Nee, een schuurdeur is niet bepaald een "Gadget" die ik standaard in mijn binnenzak heb zitten XD

Tuindeuren wl uiteraard.... dat is de standaard uitrusting van elke DJ... ik zeg altijd aar zo: "Zonder tuindeur, is een feest maar niks" ja toch XD

*Heeft de slappe lach..... en de humor is ook op het "slappe" niveau*
Sunrise8    posted on 01-12-2007 20:02
maja zo gaat het de hele tijd toch al tussen ons 2 :P gelukkig kan luuk onze inboxen niet lezen :P haha das gewoon op groep 4 niveau :P maar wel lollig :D

PS> een offtopic over een offtopic is erg knap (luxx zijn woorden)

voortan zal ik wat nuttiger informatie delen Happy, laughing
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 01-12-2007 @ 20:07:51 (78%)
Luxx    posted on 01-12-2007 20:12
Poster: Dj-RK
wasknijper

die dingen zijn harstikke handig man. wil je weer -12 ofzo?Cry als je nou nodig naar de wc moet en je moet ECHT heel nodig, hups, wasknijper derop

tis ook nog decoratief

hij word namelijk dan nog paarser dan dat ie is om mee te beginnen
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 01-12-2007 @ 20:17:41 (47%)
Lead    posted on 02-12-2007 03:42
Maaruh, het wordt een beetje late leeuw zo Winking my eye
Let the BASS be louder
Melle    posted on 02-12-2007 11:05

Zo'n electrische vliegenmepper, je maakte  er geen vliegen mee dood, wel al die andere beestjes, maar geen VLIEGEN. Verder wel een erg leuk ding om mensen pijn mee te doen :P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

56 Users online: 16 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 12.225
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.962.784