Poster: Timmerink
Zeer hilarisch, ging het topic trouwens niet over Gadgets en dergelijke i.p.v. diertjes folteren, verbranden en dergelijke...??
Poster: T4Twister
waar begon dit topic ook alweer over:P
Poster: Luxx
ok post hier je meest nutteloze gadget ooit.
maakt niet uit of je de gadget zelf heb gekocht of alleen gezien hebt. post hier die kut gadget van niks.
ik versta gewoon alles onder gadgethuishoudelijke vliegenmeppers met electroshocker erin tot DJ gear.. wat is jou meest nutteloze GADGET LETS FIND OUT :P
meest nutteloze ooit die ik heb:
een spinnen vanger die de spinnen niet pijn zou moeten doen. maar als ik de onderkant dicht doe dan snijd ie een plakkie van zijn poten eraf... errug diervriendelijk
Poster: Timmerink
en het eten is vies!
code y heeft een nieuwe woord uitgevonden voor deze gemodificeerde vliegenmepper, namelijk
DE VLIEGENSLAPPER :p. NU TE KOOP BIJ UW PLAATSELIJKE DEALER :D
Poster: Dj-RK
wasknijper
Zo'n electrische vliegenmepper, je maakte er geen vliegen mee dood, wel al die andere beestjes, maar geen VLIEGEN. Verder wel een erg leuk ding om mensen pijn mee te doen :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.