dj gear aanschaffen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

davidhansen    posted on 15-04-2007 19:14
Na een lange zoektocht over het internet en het lezen van '' genoeg '' forum's heb ik de mogelijkheden van het kopen van dj gear op internet eens goed bekeken.
ik zou graag het ( voor mij ) droomsetje aan schaffen 2X cdj 1000mk3 en als mixer djm 800,. het is natuurlijk een hoop geld en daarom ook belangrijk dat het gene impuls aankoop wordt,

in amerika, wordt het complete setje echt zoon 1500 euro (omgerekend) goedkoper aangeboden dan hier, inclusief shipping wel te verstaan mij vraag luid dan dus ook,

heeft iemand heir ervaring mee of betalen jullie liever de hoofdprijs in eigen land?
en heeft iemand ooit problemen gehad met garantie e.d.?

laatste vraag zouden jullei zelf dit ( risico ) willen lopen dat het toch fout gaat?

graag reactie's met vriendelijke groet david, mijn eertse bericht is een feitHappy, laughing

What do you think about dj gear aanschaffen ??

Vote :   

Jer-E    posted on 15-04-2007 19:17
geloof mij koop in nederland zijn hier op dj resource al meerdere mensen belazert +
dat je met je garantie zit.
je moet ook niet vergeten dat je nog import belasting moet betalen enzo en alle americaanse versies zijn met 110 V dus dan moet je een omzetter hebben wees verstandig koop gewoon in nederland of duitsland. In duitsland scheeld het je ook een paar 10 tjes maar dan heb je teminste europese garantie etc. en je weet zker dat je niet belazert wordt.

ik zelf zou nooit uit vs halen zowieso te ver en ik zou het niet echt vertrouwen.
tairip    posted on 15-04-2007 19:18
Hier zijn al heel veel topics over, maar even de dingen op een rijtje:

- Geen garantie in NL
- Invoerrechten plusminus 30% van je aankoopbedrag (die heb je niet gerekend)
- 110V i.p.v. 230V

Ik zou het risico cker niet willen lopen, garantie en service is geld waard!
DNR    posted on 15-04-2007 19:19
NIET DOEN!!!

denk eventjes goed na: is 1500 euro een realistische prijs? voor 1500 euro heb je de djm800 nog niet eens.
the-melody    posted on 15-04-2007 19:21
@dnr: in nederland, in de VS heb je het wel. En hij zegt niet dat het 1500 euro kost, hij zegt 1500euro minder. Komt door de wisselkoersWinking my eye
DNR    posted on 15-04-2007 19:24
Poster: the-melody
@dnr: in nederland, in de VS heb je het wel. En hij zegt niet dat het 1500 euro kost, hij zegt 1500euro minder. Komt door de wisselkoersWinking my eye

oeps sorry niet goed gelezen ben niet meer zo helder vanavond
Jer-E    posted on 15-04-2007 19:26
jonas de 14 jarige super stuud :P Winking my eye

PatrickBeuken    posted on 15-04-2007 19:28
We hebben echt een hele mooie zoekfunctie op deze site! :D

Resultaat 1

Resultaat 2
Resultaat 3

En zo zijn er nog wel meer van dit soort topics.

Maar goed dat iedereen de zoekfunctie even gebruikt Winking my eye

DjStijn    posted on 15-04-2007 19:28
nou gaat pioneernniet zo heel vlug kapot naar mijn mening.
Maar als het gebeurt benje wel zwaar de lul.
tjah en de stroom is anders maar daar heb je dingen voor.
tairip    posted on 15-04-2007 19:43
Poster: DjStijn
nou gaat pioneernniet zo heel vlug kapot naar mijn mening.
Maar als het gebeurt benje wel zwaar de lul.
tjah en de stroom is anders maar daar heb je dingen voor.

Niemand hier heeft het over de invoerrechten! die zijn ook nog eens 30% (o.i.d.) van het aankoopbedrag. Dat houdt dus in als je een setje koopt voor pak hem beet 3000.- dan moet je ook nog eens 1000.- invoerrechten betalen, voor 500.- minder dan in NL koop je dan dus zo'n setje. Dat lijkt mij de moeite cker niet waard!
Day-One    posted on 15-04-2007 19:52
Pioneer heeft een worldwide garantie... een pioneer dealer (local) zou geen problemen krijgen met het opsturen van het product!! het verschil zit hem in de netspanning...
Wel moet er een aankoopbon bij en originele stampel van afgifte

Als je een trafo (transformator) van 110 volt naar 240 volt hebt moet dit geen probleem zijn..

QUOTE!!!

in amerika, wordt het complete setje echt zoon 1500 euro (omgerekend) goedkoper aangeboden dan hier, inclusief shipping wel te verstaan..

1500 euro goedkoper zou ik zeker doen maar..je zal toch geen boef zijn van je eigen portemonee?!

een beetje zware trafo zit onder de €500 dan heb je nog steeds €1000 winst...
Day-One    posted on 15-04-2007 19:54
Poster: tairip

Niemand hier heeft het over de invoerrechten! die zijn ook nog eens 30% (o.i.d.) van het aankoopbedrag. Dat houdt dus in als je een setje koopt voor pak hem beet 3000.- dan moet je ook nog eens 1000.- invoerrechten betalen, voor 500.- minder dan in NL koop je dan dus zo'n setje. Dat lijkt mij de moeite cker niet waard!

Als de leverancier aangeeft dat het om een "monster" (sample) product gaat is dit kosteloos Thumbs Up  Er wordt geen invoerrechten berekend.
davidhansen    posted on 15-04-2007 20:00
Wauw jongens, schrik bijna van de snelheid waarmee jullie reageren, maar wel erg bedankt, was idd omgerekend 1500 euro goedkoper, en los van de invoer rechten als dat idd 30% bedraagd is het niet echt de moeite het ging wel om een cdj die al een schakelaak inzich had en dus wel hier zou werken, de reden van over wegen was ook stel DAT er nou wat kapot gaat lijkt me dat het aan een van die apparaten nooit meer dan 1500 euro zou zijn dat was even mijn rekensom, ik heb ook familie in canada zou je bv, wel per reis, een cdj door de douane krijgen? naja mooie plannen allemaal maar dan w8 ik idd toch maar een maandje en koop ik het wel gewoon in NL, of duitsland. waar is het volgens jullei het geodkoopst dan ? gr david
Lead    posted on 15-04-2007 20:01
Poster: Day-One
Als de leverancier aangeeft dat het om een "monster" (sample) product gaat is dit kosteloos Thumbs Up Er wordt geen invoerrechten berekend.

Zo heb ik 50 DVD naar NL laten sturen met duidelijk de vermelding dat het om promotie samples ging, maar toch moest ik invoerrechten betalen. Deze vlieger gaat dus niet altijd op.

Poster: Day-One
Pioneer heeft een worldwide garantie... een pioneer dealer (local) zou geen problemen krijgen met het opsturen van het product!! het verschil zit hem in de netspanning...

De winkel waar iets gekocht is heeft de verplichting tot levering van de garantie service naar de eindgebruiker. Dat die winkel het weer met Pioneer moet regelen, daar heb je als consument geen boodschap aan.

Via de search is genoeg over dit onderwerp te vinden :

Poster: PatrickBeuken
We hebben echt een hele mooie zoekfunctie op deze site! :D

Resultaat 1

Resultaat 2
Resultaat 3

Let the BASS be louder
davidhansen    posted on 15-04-2007 20:07
toen ik mijn laatse post schreef is er in tussentijd al weer gepost te ziek:P
ik zet heir wel ff een link naar waar ik het over heb wel zo makkelijk Happy, laughing

[edit]

en de mixer

[edit]

het scheelt echt hele harde euro's vandaar: 790 + 79 euro voor shipping word 869 voor de cdj en de mixer 960 +79 euro word 1069,

en dna ben je volgens mij een knappe jongen als je dat in nl voor die prijs kan krijgen
Alert : Prijsvergelijkende postings zijn op DJResource niet toegestaan (regeltjes), en al helemaal niet als je links op die manier post ! (links maken)
Mod edit by Lead on 15-04-2007 20:27 (1%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

62 Users online: 12 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 17.900
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 231.031.491