Ervaringen met New-line (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

patrick-allen    posted on 14-04-2007 18:23
Mesen die weleens via new-line hebben besteld, beviel dat?

Waren er bijvoorbeeld hoge extra kosten? 

Levertijd?
Aanrader? 

What do you think about Ervaringen met New-line ??

Vote :   

Luxx    posted on 14-04-2007 18:29
dit is voor mij echt de ALLERBESTE webshop geen grappen. verzendkosten zijn niet hoog en de levertijd word weergeven naast het bestel knopje en die klopt ook precies. ook als je in belgië woont is dit van toepassing. de service die hun je geven is werkelijk subliem en ik raad je zeker aan daar je shit te kopen. meestal duurt het 1 of 2 dagen voordat je je bestelde waar hebt
www.mothermusic.nl
RenéKuppens    posted on 14-04-2007 18:31
Dit is echt SUPER

3 dagen en ik had alles in huis.

Daarna ging er een knop op mijn mixer kapot ik stuurden hem maandag op en vrijdag had ik hem gemaakt weer in huisWinking my eye

Dit is echt een super winkel
patrick-allen    posted on 14-04-2007 18:34
Kicke!

Ik las in de voorwaarde ook dat je uiterlijk 30 dagen na levering moet betalen?
RenéKuppens    posted on 14-04-2007 18:42
Ik heb gewoon aan de post boden betaald
Dj_Danny    posted on 14-04-2007 18:46
Topzaak, werkelijk waar. Snelle service, strakke prijzen en snelle reacties. Ik heb er zoveel goede ervaringen daar dat ik via ideal betaal.., verreweg het snelt. Kan er dan namelijk op neerkomen dat ik als ik voor 12 uur smiddags bestel en betaald heb dan is de kans groot dat ik de dag erna mijn product al in huis heb.
dancedimension    posted on 14-04-2007 19:12
Verreweg voor mij persoonlijk de meest fijne winkel voor me aankopen. De webshop geeft mij daar een heel veilig gevoel bij het kopen van iets, ben niet bang dat ik word opgelicht en als er iets kapot is dat ze je half laten stikken. Top service en als je vragen heb antwoorden ze binnen no-time.
rickdekoning    posted on 14-04-2007 19:25
rj shop is ook geen verkeerde online winkel, als alternatief
doeLauw    posted on 14-04-2007 19:26
new-line, geen woorden voor. beste webshop? echt goed geregeld bij new-line.
_Ivan_    posted on 14-04-2007 19:54
Veel apparatuur die ik hier heb staan komt van new-line. Altijd hele goede service gehad en je hebt het inderdaad binnen no-time in huis. Ook als je vragen etc. hebt beantwoorden ze deze redelijk snel. Wat ik ook goed vind van new-line is het volgende. Vinden zij zelf een cd-speler niet goed of hij heeft mankementen etc. dan vermelden zij dit bij de producten. Veel andere webshops schieten hier nog tekort aan vind ik.

Feel&.Celebrate.Life!
tairip    posted on 14-04-2007 20:09
New-line is als ik het zo mag noemen de BESTE webshop!
sjefkuh    posted on 14-04-2007 20:13
Super winkel, ik heb hier mijn reloop rmx 40 en mn stanton djpro 2000 besteld.
De reloop was er binnen 5 dagen (Hij was net uitverkocht toen ik hem bestelde) en de stanton  was er binnen 2 dagen.
Julemac    posted on 14-04-2007 20:28
Super winkel, heb er allerlei dingen besteld.
Ik betaal er ook met ideal, heerlijk snel en veilig.
Nog nooit problemen gehad !
greup    posted on 14-04-2007 20:32
New-line is gewoon een winkel die top serves verleend,. De prijzen zijn fatsoenlijk, en er zit een verkoper MET verstand van zaken!

patrick-allen    posted on 14-04-2007 21:21

////www.djresource.eu/Djsets/display/4131/p/1/#table

Ik wil die flightcase gaan kopen die je als eerste ziet. Wil graag een dubbele cd speler erop monteren aan de achterkant schuin: __/| zo dus, welk onderdeel moet ik bij bestellen om dit voor elkaar te krijgen?

Alert : webshoplinks zijn hier niet toegestaan
Mod edit by Jorrit on 14-04-2007 21:40 (1%)
djjw    posted on 14-04-2007 21:24
Hmm Newline is een goede en betrouwbare webshop,
maar volgens mij zijn ze niet zo blij met je link naar de webshop..

OneSixty    posted on 14-04-2007 22:18
Poster: patrick-allen

Wil graag een dubbele cd speler erop monteren aan de achterkant schuin: __/| zo dus, welk onderdeel moet ik bij bestellen om dit voor elkaar te krijgen?

als je bij de rubriek flightcases kijkt zie je dap cases die dat standaard hebben.

maar ik snap niet dat jij een dubbele gaat kopen. jij hebt toch veel meer uit te geven!
PatrickBeuken    posted on 14-04-2007 23:33
Poster: dj_lightzone
Jij hebt toch veel meer uit te geven!

Weet jij meer dan ons? :P
OneSixty    posted on 14-04-2007 23:37
Poster: PatrickBeuken

Weet jij meer dan ons? :P

ik ben zijn broer
Aemilius    posted on 15-04-2007 00:13
zonder twijfel een goede en betrouwbare webshop.
Reind    posted on 15-04-2007 01:36
Kicke!

Ik las in de voorwaarde ook dat je uiterlijk 30 dagen na levering moet betalen?

Dat zal alleen voor bedrijven zijn ben ik bang. Gewoon vooruit, ideal, onder rembours zijn de opties...

Ik bestel er zelf nu al een jaar of 6 geloof ik en er is in die 6 jaar geen enkele keer iets mis gegaan.
Jer    posted on 15-04-2007 09:00
Mesen die weleens via new-line hebben besteld, beviel dat?

Waren er bijvoorbeeld hoge extra kosten? 

Levertijd?
Aanrader? 

Zeker een aanrader ik bestel er tegenwoordig bijna alles!
En er staat altijd nu besteld dinsdag in huis en dat is altijd zo en soms wel eerder bij mij dan!
Echt hele goed service als je e mail stuurt met een probleem met je apparatuur sturen ze ook altijd wat  terug en je heb er echt wat aan!
Cyspoz    posted on 15-04-2007 10:42
Ja ik ben het eens met de mensen van hierboven. De shop is een voorbeeld shop op het internet die begrijpen waar ze mee bezig zijn. Technsiche kennis bij New-Line is goed, ze zijn veel meer dan een stelletje dozen schuivers zoals de rest soms is.
Service heb ik nog geen ervaring mee omdat tot op heden alles altijd goed heeft gewerkt, maar heb daar wel een goed gevoel bij.
robbert    posted on 15-04-2007 10:52
Prima service bij new-line! Laatst een afgebroken HP terug gestuurd waarvan de garantie verlopen was, toch een nieuwe gekregen vanuit de importeur!

Vibemaster-D    posted on 15-04-2007 11:15
ik vind het een TOP site echt heel erg goedkoop trusjes verlichting al die shit is helemaal niet duur.

ik haal alleen me pioneer spul ergens anders omdat ik het bij new-line te duur vind,
maar heel erg veel producten zijn super scherp geprijst.
DJ_IVI-R    posted on 15-04-2007 11:42
ben er ook wel tevreden van.. onder garantie onderdelen gemaakt en nu is er terug iets gestuurd wat ze ook onder garantie herstellen.. dus geen klagen voorlopig
www.nikan.be
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

199 Users online: 11 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 21.004
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.316.700