Stanton T.90 usb
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 12-04-2007 15:15
Weet iemand hoeveel dat de stanton t.90usb gaat kosten ik was van plan de numark ttusb te kopen maar die is belt drive en deze zou direct drive zijn dus liever de stanton als die niet te duur is.

t.90usb

edit: zie juist op een andere site dat er nog geen prijs is bekend gemaakt maar hij komt wel uit in april dus zoolang zal dat niet meer duren

What do you think about Stanton T.90 usb ??

Vote :   

Devotion    posted on 12-04-2007 15:29
Ik weet niet wat hij gaat kosten, vind zijn specificaties niet spectaculair. Het ligt er denk ik met name aan waarvoor je het gaat gebruiken... De keuze tussen de Numark en deze dan. Als je er echt op de traditionele manier mee wilt gaan draaien dan zou ik even wachten en voor deze gaan; wil je hem eigenlijk alleen gebruiken om vinyl om te zetten dan kun je net zo goed al de Numark nemen.

NielsR    posted on 12-04-2007 15:36
ik wil hem eigenlijk voor allebei gebruiken opnemen en gewoon mee draaien en daarom dacht ik dat dit misschien een betere oplosssing is en er is toch geen haast
NielsR    posted on 17-04-2007 13:16
Ik denk dat de richtprijs nu bekent is 435 dollar ik heb een budget van 300 euro ,435 dollar zou iets van een 320 euro zijn zou dus net kunnen maar waarschijnlijk word de europese versie wel een stuk duurder ik gok rond de 400 euro heeft er iemand al meer informatie over de europese richtprijs.

anders moet ik een ander model zoeken dan maar zonder usb want ik wil zeker een direct drive mijn budget is dus rond de 300 euro maar lager is ook goed iemand suggesties? misschien de stanton t.80?

This is an old Topic

No new postings for 6.516 days.
 Post CommentThat would be 217.2 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

206 Users online: 18 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 42.442
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.909.464